Nuffnang

PANASSS!!! Pemain Bolasepak Terkenal Ditahan Kerana Video Se*s


VERSAILLES: Penyerang Perancis, Karim Benzema ditahan untuk disoal siasat hari ini bagi kes peras ugut berkaitan pita video se*s membabitkan rakan sepasukan, Mathieu Valbuena, menurut sumber yang rapat dengan siasatan itu.


Bintang Real Madrid itu tiba di balai polis di Versailles, berhampiran Paris dengan memakai hud di atas kepalanya, awal pagi tadi dan ditahan reman, demikian disahkan oleh pendakwa raya tempatan. 

Pasukan penyiasat cuba untuk menentukan sejauh mana pembabitan Benzema dalam cubaan memeras ugut sejak beberapa bulan lalu daripada rakannya itu selepas pita video se*s ditemui berada dalam simpanan individu yang didakwa memeras ugut. 


Menurut sumber, Benzema memberitahu mengenai video itu kepada Valbuena ketika pasukan Perancis menjalani sesi latihan berdekatan Paris pada awal Oktober, menjelang perlawanan Armenia dan Denmark.

Penyerang itu mendapat tahu mengenai video berkenaan dari seorang rakan abangnya di Lyon yang dihubungi pemeras ugut dengan tujuan untuk membabitkan Benzema dalam cubaan itu, menurut sumber. - AFP
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top