Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

HACKED!!! FB Suara Keadilan Palsu Atau Dipalsukan?



Suara Keadilan (SK) hari ini menafikan mereka pemilik kepada akaun Facebook yang menggunakan nama ‘Suara Keadilan’.(www.facebook.com/suara.keadilan)
read more...

TELADAN : Kisah Istana Umar Al-Khattab RA



Pada satu hari ada seorang Yahudi daripada Mesir baru sahaja tiba di Madinah. Apabila sampai di Madinah si Yahudi itu bertanya dengan seorang lelaki di mana letaknya istana Khalifah atas sesuatu urusan. Maka lelaki itu memberitahu lepas zohor nanti beliau akan berjumpa dengan khalifah duduk berehat di depan masjid di bawah batang kurma. 
read more...

#MH370 : JAKIM Keluar Kenyataan



KENYATAAN RASMI KETUA PENGARAH JABATAN KEMAJUAN ISLAM MALAYSIA (JAKIM), DATUK OTHMAN MUSTAPHA BERKENAAN PENGUMUMAN STATUS PESAWAT MH370

read more...

KELUAR PAKATAN!!! Bersediakah Ahli PAS dan PASMA Ikut Hadi??



Betapa jauhnya hujah Hadi menyimpang daripada realiti politik semasa. Malah jauh menyimpang daripada dasar PAS sejak kepimpinan ulama mengambil alih parti itu.

Hujah menyeleweng
read more...

DAH KENA!!! Bekas SU Politik MB Dipenjara 3 Bulan!!!



Bekas Setiausaha Politik kepada bekas Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Idris Jusoh dijatuhi hukuman penjara tiga bulan selepas Mahkamah Rayuan mendapati beliau bersalah atas dakwaan menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) fitnah kepada tiga bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun).
read more...

#MH370 : PANASS!!! Ketua Polis Negara Arah Siasat Individu "Tahu" Konspirasi!!!



“PCIRC@PDRMsia Sila kesan dan siasat ‘Fazel’ di bawah ini,” katanya.

Khalid juga memaparkan gambar di laman Twitternya terhadap identiti dan kenyataan ‘Fazel’ yang membalas kenyataan Perdana Menteri di twitter @NajibRazak. Amekkau!!! Nak tunjuk serba tahu ye. Kau tunggu la habuan kau nanti.
read more...

GEMPAR!!! Pengakuan Berani Gadis Yang Mengejutkan Kelantan!!!





Astaghfirullah al azim...... istighfar panjang apabila membaca pengakuan dan pendedahan yang dikongsikan oleh gadis remaja ini. Segalanya akibat keterlanjuran diri bersama teman lelaki serta desakan hidup selepas dihalau keluarga dari rumah, seorang gadis sanggup menjual diri untuk menyara kehidupannya.
read more...

BANJIR KILAT : Gambar Dan Video Di Seksyen 13 Shah Alam



Beberapa kawasan di sekitar Seksyen 13, Shah Alam ditenggelami air ekoran hujan lebat yang berterusan sejak petang tadi.
read more...

GAMBAR : Pertemuan BESAR Najib Dan Nik Aziz Menceritakan Segalanya!!!




“Alhamdulillah..baru menziarahi Tok Guru Datuk Nik Abdul Aziz di HUSM (Hospital Universiti Sains Malaysia) Kubang Kerian.

“Marilah kita semua berdoa kepada Allah SWT semoga beliau cepat pulih,” kata beliau.
read more...

BANGGA : Kepakaran Safiq Rahim Diiktiraf FIFA!!!



KUALA LUMPUR: Aksi cemerlang yang dipamerkan oleh pemain negara, Safiq Rahim dalam kejohanan Pila Suzuki AFF baru-baru ini telah mendapat perhatian dunia.
read more...

KURANG AJAR!!! Dyana Perguna Ayat Qur'an Untuk Sokong DAPigs!!!



Astaghfirullah al azim..... sampai begini kau menjual maruah dan agama demi perjuangan bangsat DAPigs? Adakah PAS masih rela bersekongkol dengan wanita yang bernama Melayu dan beragama Islam sebegini demi meneruskan kelangsungan politik masing-masing?
read more...

PANASSS!!! Air Asia Tolong Jawab Pasal Gambar Pesawat Ni!!!


Maaf, bukan penulis nak sensasikan keadaan, sekadar mahukan penjelasan berkaitan gambar pesawat Air Asia yang boleh menimbulkan kebimbangan atau kerisauan di kalangan penggunanya. Manakan tidak, macam main tampal-tampal dengan sellotape dan kotak je di badan pesawat.

read more...

PENDEDAHAN!!! Guan Eng Taja PASMA Jutaan Ringgit Untuk Gulingkan Hj Hadi!!!



Dakwaan blogger terkenal Raja Petra Kamarudin bahawa kerajaan Penang memberi wang sebanyak RM 1.5 juta kepada PasMA untuk tujuan menjatuhkan Presiden PAS, Hadi Awang, mengejutkan banyak pihak kerana cukupkah wang sebanyak itu untuk menjatuhkan Hadi sebelum 10 Februari? 
read more...

TG Nik Aziz "Dipelihara" : Kisah Karut Yang Terbongkar Akhirnya!!!



Memang rasa pelik dengan kisah dan cerita tentang perkara-perkara yang dikhabarkan berlaku sepanjang TG Nik Aziz berada di HUSM Kelantan. Akan tetapi, tanpa sebarang maklumat dan info yang tepat, kita tidak berani membuat apa-apa andaian kerana yakin Allah mampu melakukan segala yang dikehendakiNYA.
read more...

HASUTAN!!! Pejabat Suara Keadlian Diserbu PDRM!!! (GAMBAR)



“Tiga (judul) buku kartun dirampas. Polis sedang di pejabat saya. Mahu tangkap. Tapi saya di London. Sekarang mereka sedang rampas semua buku-buku saya - Zunar"
read more...

PANASSS!!! Timbalan Menteri Disingkirkan - Ugut Adakan Perhimpunan!!!



Naib Presiden MIC Datuk M. Saravanan mengugut akan mengadakan perhimpunan besar di hadapan kediaman presiden parti Datuk Seri G. Palanivel jika beliau gagal mengadakan mesyuarat tergempar jawatankuasa kerja pusat (CWC) dalam 24 jam.
read more...

BANGSAT!!! Vincent Leong Wajar Ditarik Kerakyatan!!!




Kurang Ajar!!! Biadap!!! VAVI!!! Mungkin ini dan perkataan yang seerti dengannya sahaja yang sesuai bagi lahanat ni.

VINCENT LEONG adalah BANGSAT BARU YANG KITA INGIN PERKENALKAN HARI INI. Tengah sibuk dengan pameran di D' ART STAGE, SINGAPURA.
read more...

BONGKAR!!! Rakyat Malaysia Dikambing-hitamkan!!!



Dimana penguatkuasa? Di mana pemantauan? Pejam matakah? Ditutup mulutkah? Atau kekurangan kakitangankah? Umum mengetahui limpahan peniaga-peniaga asing di ibu kota atau bandar-bandar utama yang semakin membimbangkan.
read more...

PENGAKUAN!!! Pemimpin Utama PR Akui Pakatan Bakal Berkubur!!!!




"Pakatan tidak berfungsi ketika ini. Saya tidak tahu sama ada akan terkubur, ada kemungkinannya," kata seorang pemimpin kanan PR yang enggan dikenali, dan menambah, PAS berkemungkinan akan menggunakan isu pilihan raya kerajaan tempatan (PBT) DAP untuk meninggalkan atau dikeluarkan daripada gabungan berusia 6 tahun itu.
read more...

VIDEO : SILING KLIA2 RUNTUH!!! MAHB Nafi Kejadian



"Kami ingin menjelaskan kepada semua bahawa terdapat satu maklumat palsu mengenai KLIA 2 yang berlegar-legar di internet menerusi satu video yang mana memaparkan kejadian siling runtuh di dalam sebuah pasaraya"
read more...

MEROYAN!!! Kit Siang Tuduh Menteri Terlibat Fitnah Bapa Rusuhan Kaum!!!




Kah...Kah...Kah....Kit Siang Oh Kit Siang.....Meroyan dah apek tua ni. Mungkin akibat strategi memakan diri dengan tindakannya membelasah Hj Hadi isu Pilihanraya PBT, pemimpin veteran DAP itu cuba mengalihkan kecaman yang diterimanya kepada sasaran baru yang juga merupakan seorang menteri kabinet.

read more...

SYABAS!!! PDRM Tahan 33 Suspek Cetus Rusuhan Kaum!!!



Rusuhan kaum? Jangan main-main beb!!!! Ini isu yang boleh menghuru-harakan negara dan tidak boleh dipandang mudah. Syabas di atas tindakan pantas PDRM Pulau Pinang dalam menangani isu sensitif ini.
read more...

PANASSS!!! Gadis Sokong Tingkahlaku KPOP Ada Kaitan RTM??



Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua. Sewaktu kecoh cerita isu wanita bertudung dipeluk Kpop tu.., ramai lah orang yang muncul nak memberi pendapat masing-masing.. Ada pendapat yang boleh terima pakai tu ok la jugak.. Tapi bila dah pendapat yang macam pelik je bunyinya mesti akan kena hentam teruk..
read more...

VIDEO : SERAM!!! Pekerja Asing Cuba Menetak Warga Tempatan?



Oppss..... Ganas ni beb!!! Main potong-potong orang. Video dua warga asing dipercayai pekerja buruh cuba menyerang penduduk tempatan dipercayai berbangsa Cina kini viral di laman Facebook.
read more...

GODAM!!!! Maklumat Menteri Bocor - MAS Diberi Amaran Lagi!!!



Lepas satu-satu. Banyak sungguh dugaan yang menimpa MAS. Sekali imbas seolah-olah ia satu usaha terancang pihak tertentu untuk sabotaj MAS. Penggodam yang menceroboh laman web Malaysia Airlines (MAS) pagi semalam mengugut untuk mendedahkan maklumat yang dicuri daripada pelayan (server) malaysiaairlines.com ke Internet.
read more...

GURU TERLAMPAU!!!! Edar Gambar Lucah Kepada Pelajar



Seorang guru bahasa Inggeris hari ini dilepas dan dibebaskan oleh Mahkamah Majistret Selayang daripada pertuduhan mengedar gambar lucah kepada seorang remaja, lima tahun lepas.
read more...

PANASS!!! Team Husam Dakwa MB Dan Sultan Kelantan Penyebab Banjir??



Nampaknya usaha untuk menjadi MB Kelantan tidak pernah pudar dari impian Husam. Terbaru, bencana banjir yang menimpa Kelantan digunakan sebagai alasan team Husam untuk menghentam kepimpinan MB Kelantan termasuk Sultan yang didakwa sebagai gagal dan lembab menangani isu berkaitan.
read more...

#VIDEOZAMANI : Temuramah Terbaru Selepas Dibebaskan Polis!!!



Zamani Slam mengakui telah melakukan kesalahan dan berterima kasih kepada peguam-peguam yang menawarkan diri secara percuma untuk membela dirinya.

Pada penghujung video, Zamani dilihat menangis dengan sokongan moral yang diberikan oleh masyarakat untuk berubah kepada yang lebih baik. Dia juga telah menyanyikan lagu sebagai memberi isyarat dia akan comeback buat peminatnya.
read more...

PASMa KEPANASAN!!! 2 Ulama Besar PAS Sokong Hadi Isu PBT!!!



Ketika lagu dan canang Presiden PAS disambut sinis oleh ulamak-ulamak jadian dalam PAS, hari ini dua tokoh yang disegani dalam PAS dan rakyat Malaysia berdiri teguh menyokong pendirian Hj Hadi  berkaitan perlaksanaan pilihan raya pihak berkuasa tempatan (PBT) yang tidak menyumbang ke arah usaha mewujudkan keharmonian politik negara ini. 
read more...

APA CITER?? MAS Diserang Lagi!!!



Opss..... MAS menjadi sasaran lagi. Siapa dibelakang serangan kali ini dan apa motifnya? Kira-kira jam 10 pagi tadi, laman web rasmi syarikat penerbangan Malaysia Airlines digodam. Dan ia bukannya sekali, tetapi dua kali.
read more...

AWAS MAT MOTOR!!! Ingat Tarikh Ni!!



KUALA LUMPUR – Polis Diraja Malaysia (PDRM) akan melancarkan operasi besar-besaran pada 2 Februari ini bagi memburu penunggang motosikal yang ingkar dan mengubah suai kenderaan mereka secara tidak sah.
read more...

BUKAN MUSLIM!!! JAIPk Serbu Restoran Perdaya Guna "ISLAM"



Jabatan Agama Islam Perak (Jaipk) menggempur restoran milik bukan Islam di Jalan CM Yusuf yang menyalahgunakan kalimah ALLAH dan Muhammad untuk menarik perhatian pelanggan Muslim. 
read more...

APA CITER??? Tarian Separuh Bogel Terbuka Di Segamat!!!




"Hari Sabtu lepas, pada jam 8.30 malam, sebuah pusat membeli belah menjadi penganjur kepada majlis itu yang mana program tersebut memaparkan tarian separuh bogel.
read more...

ROTAN : Syarat Merotan Anak Menurut Sunnah



Wajarkah kalau kita jadikan merotan anak ni sebagai satu kesalahan? Sedangkan dalam islam kita dibolehkan merotan sekadar untuk mengajar tetapi tidak sehingga mendatangkan kecederaan yang serius. 
read more...

ASTAGHFIRULLAH.... Sanggupkah PAS Biarkan Hj Hadi Dihina DAPigs Sebegini?



Ya Allah, agak terlampau jika benar info yang didedahkan oleh seorang peguam bernama Ahmad Shuaib Ismail berkenaan Presiden Pas yang diletak namanya di dalam 'whatsapp group' pakatan rakyat pusat sebagai "bab* berjanggut" "haji celaka" "Hadi anjing tua".
read more...

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top