Nuffnang

KETERLALUAN!! Zaid Ibrahim Pun 2x5 Macam Hisham Ais!!!



Apa lagi yang pihak berkuasa tunggu? Sama juga mangkuk macam si Hisham Ais nampaknya Si Zaid Ibrahim ni. Tengoklah apa yang di "tweet" nya!!!! Macam Harrrrram!!!

Kalau ibadah korban pun dipertikaikan oleh orang Islam sendiri, macam mana la bangsa dan agama lain pun nak hormat kepada Islam? Kenapa pula Zaid tak pertikaikan upacara "cucuk" badan, mulut dan lain-lain anggota badan yang dibuat dan diarak di khalayak ramai? 

read more...

TERKINI!! NAIB PRESIDEN UMNO : ZAHID DAN SHAFIE KEKAL....TINGGAL SATUKERUSI




Datuk Seri Zahid Hamidi mengumumkan sendiri, bahawa beliau berjaya mempertahankan jawatan Naib Presiden. Beliau mengumumkan demikian melalui ucapan penggulungan Persidangan Bahagian Bagan Datoh, Perak. Zahid merupakan Ketua Bahagian bahagian itu.

Kedudukan terkini Naib Presiden UMNO Setakat jam ini

01) Zahid Hamidi - 104 Bahagian
02) Hishammuddin Hussein - 57 Bahagian
03) Shafei Apdal - 94 Bahagian
04) Isa Samad - 6 Bahagian
05) Mukhriz Mahathir - 47 Bahagian
06) Ali Rustam - 6 Bahagian

*Zahid Hamidi dan Shafei Apdal kekal sebagai Naib Presiden UMNO.

Dikemaskini sehingga jam 6.30 petang

Mukhriz dan Hishamuddin berentap Bagi Satu Lagi Kerusi.... TUNGGU
read more...

PEMILIHAN UMNO : MUKHRIZ Sah Menang!!!






Belum pun selesai proses pemilihan, calon yang bertanding merebut jawatan Naib Presiden UMNO, Mukhriz Mahathir telah mendapat kemenangan moral yang tidak dirancang dan dijangkakan sebelum ini.


read more...

APA NAK JADI?? Remaja Dengan Bangga Share Status Selepas "PROJEK!!"


"YESS AKHIRNYA DAPAT TERUNA DIA. FUHH SELESA ^^)"


Apa nak jadi dengan budak-budak sekarang ini? Semakin hari semakin rosak. Pendedahan internet yang tidak terkawal mungkin mendorong mereka ke arah gejala maksiat.

Tanpa segan silu seorang perempuan bawah umur dengan selambanya memuat naikkan gambar dia dengan kekasihnya yang baru sahaja selesai berzina dengan status kontroversi seperti di atas.


read more...

MESTI BACA!! Demi Islam Dan Maruah Negara - JAKIM



Umat Islam di negara ini diseru supaya bersatu untuk menolak tuntutan yang akan dikemukakan oleh gabungan 54 NGO kepada Majlis Hak Asasi Manusia di Geneva, Switzerland yang akan membuat semakan berkala rekod hak asasi manusia negara anggota Pertubuhan Bangsa Bersatu minggu depan.

read more...

SUBHANALLAH!!! Wanita Buta Kembali "MELIHAT" Selepas Berdoa Di Masjid Nabawi!!



“Saya berdoa bersungguh-sungguh dan ikhlas di Masjid Nabawi, memohon kepada Allah supaya saya dapat melihat. Sebaik habis berdoa, saya mula melihat cahaya. Saya toleh ke kiri dan kanan dan dapat melihat masjid ini dengan jelas. Saya tidak dapat hendak menggambarkan kegembiraan saya apabila melihat anak saya yang mengiringi saya,” katanya.

read more...

KURANG AJAR DAN BIADAP!!! PDRM DAN JAKIM PERLU BENDUNG SEBELUM LEBIH PARAH!!!




ASTAGHFIRULLAH AL AZIM........ Semakin biadap si bangsat perosak agama, bangsa dan negara. Sudah lama dan sudah ramai yang memberikan bukti bahawa Hishamuddin Rais, anak kampung yang kononnya pernah belajar di sekolah agama, sebenarnya penganut ajaran ATHEIS atau ajaran yang tidak mempercayai Tuhan. Bagi Hishamuddin Rais, agama adalah racun kepada manusia dan agama juga menghalang ketamadunan.

read more...

PALSU : POLIS Buru Penyebar Berita Penahanan Captain Joseph Lakai!!!@PDRM



Pihak Polis telah mengeluarkan kenyataan akhbar bagi menafikan sebarang penangkapan Captain Joseph Lakai, pemimpin pembangkang dari Sabah. Berita itu mendakwa Capt. Joseph ditangkap dan dipukul oleh Polis hanya kerana menyiarkan slogan "Sabah For Sabahan". Pihak yang bertanggungjawab sedang dikesan oleh polis kerana cubaan menghasut rakyat Sabah.


read more...

KEBEBASAN BERSUARA? Mahasiswa Dihasut BERDEMO!!!



Lihatlah satu lagi agenda licik Anwar Ibrahim dan PR dalam meracuni pemikiran anak muda kita di luar negara dari golongan mahasiswa. 

Satu himpunan yang kononnya bagi mempertahankan hak bersuara dan kebebasan maklumat kepada mahasiswa Malaysia di luar negara akan diadakan di Elder Hall, Adelaide University, Australia esok.


read more...

APA CER?? MIMOS : Kisah Seorang Ibu, Agensi Kerajaan Dan RM1 Juta!!!



Beberapa komen menarik perhatian daripada artikel terdahulu (KLIK DISINI) yang berkaitan dengan MIMOS Sdn Bhd sebuah syarikat penuh milik kerajaan yang KHABARNYA telah dijadikan markas untuk seorang India mengawal serba serbi di dalam MIMOS. 


read more...

TERKINI!! 4 ADUN PKR BAKAL LETAK JAWATAN DAN KELUAR PARTI?




Politik Pulau Pinang dikhabarkan akan bergolak lagi seperti mana selepas PRU 2008 apabila Timbalan Ketua Menteri yang juga Adun Penanti melepaskan jawatannya akibat konspirasi dalam Parti Keadilan Rakyat (PKR)

read more...

APA KES? Uztazah Segera Abby Abadi Meroyan Dengan Azalina!!



Abby Oh Abadi Kekalnya Kejumudanmu!!! Maaf, bukan nak tunjuk lagak macam ustazah mee segera ni, tapi tahukah Abby bahawa tuduhan yang tanpa bukti-bukti yang sahih dari saksi-saksi yang cukup syarat akan membawa kepada FITNAH!!!

read more...

VIDEO : KALIMAH ALLAH - HARON DIN DAN DEWAN ULAMA DIPANDANG SEPI PAS KERANA PR!!!



YA ALLAH!!! Kalau setakat Anwar Ibrahim dan konco-konconya dalam DAP yang membuat kenyataan ini, masih penulis boleh terima. Namun, Pakatan Rakyat yang turut disertai PAS, hari ini menjelaskan mereka terus kekal dengan pendirian sebelum ini dalam isu yang membabitkan kalimah Allah.

Kenyataan tersebut dijelaskan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada sidang media di Ibu Pejabat PKR petang tadi.


read more...

APA KES? DBKL Saman Ketua Polis Negara?






Tahun 2011 Siapa KPN Ye? HEHE...


Dari blog seorang CIKGU :

Saya rasa kagum apabila salah seorang sahabat Facebook “tag” gambar cetakan screen yang menunjukkan pihak DBKL telah menyaman kenderaan Ketua Polis Negara atas kesalahan meletakkan kereta diatas laluan pejalan kaki. 


read more...

VIDEO : KALIMAH ALLAH - Azhar Idrus BANTAI Hj. Hadi, Nik Aziz Dan Bekas Mufti!!




Minggu yang penuh dugaan dan cabaran bagi Umat Islam pada bulan ini. Dari Pengorbanan Nabi Ibrahim A.S, ribut di Padang Arafah buat jemaah haji, kes rayuan penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam, ayat Al-Qur'an diterjemahkan oleh pemimpin politik bukan Islam sehinggalah kepada video pemuda India yang mempersoalkan ibadah korban dilaksanakan di sekolah.


read more...

SYABAS!! Ini Baru Boleh Dipanggil Dewan Ulama!!



Kali ini penulis setuju dan sokong penuh dengan tindakan Dewan Ulama Pas!! Jangan asyik menjadi seperti lembu yang dicucuk hidung sahaja. Tindakan memberi amaran kepada sesiapa sahaja sama ada Islam atau bukan Islam supaya tidak sewenang-wenangnya menggunakan tafsir ayat Al-Quran tanpa merujuk kepada golongan ulama dan ilmuwan agama terlebih dahulu amat tepat dan dialu-alukan oleh semua umat Islam di Malaysia tanpa mengira fahaman politik.

read more...

N. Surendran Gelabah Biawak!! Habis Semua Penjawat Awam Salah!!





Lihat betapa serongnya pemikiran pembangkang terhadap kerajaan dan jentera pentadbirannya. Belumpun menyertai operasi polis bagi mengalami sendiri bagaimana polis menangani suspek jenayah berat, Naib Presiden PKR, N. Surendran sudah merumuskan kesimpulannya sendiri.


read more...

TAK PUAS HATI!! JS Chan Tetap Salahkah Polis Trafik. MACAM HARRAAMM!!




Nampaknya lelaki yang ditonton bersikap biadap dengan seorang polis trafik masih tidak mengaku kesalahannya.

JS Chan memilih untuk mempertahankan dirinya pula dengan melakukan pelbagai tuduhan terhadap polis trafik yang terbabit.


read more...

MELAMPAU!!! Kalimah Allah Dan Zakat "DiPOLITIKKAN"Pemimpin DAP!!



DAP adalah parti politik yang paling galak mempolitikkan isu kalimah Allah ini, kita semua pun tahu, bukan rahsia lagi. Tukang bikin panas, Anwar Ibrahim, ini pun kita semua tahu juga. Yang jadi macai sokong buta tuli pun kita tahu, PAS – parti yang kononnya memperjuangkan Islam.

read more...

GAMBAR : Wajah Pemandu Yang Cuba Melanggar Polis Trafik!!!



Insiden ini belaku pada 13/10/2013 jam 0915hrs Semasa seorang anggota polis trafik dlm perjalanan hendak menjalankan tugas dgn mnggunakan motosikal jenis LC135 menghala ke Balai Polis Trafik, Jln Tun H.S Lee ada sebuah kereta jenis Honda civic warna biru gelap membunyikan hon dari arah belakang. Ketika itu anggota tersebut di lorong paling kanan dengan kelajuan 100km/j. 

read more...

VIDEO : Cubaan SAMSENG Malukan Polis Trafik!!






Satu video tersebar di media sosial menunjukkan kebiadapan seorang pemandu apabila berhadapan dengan pihak keselamatan di negara kita. Menerusi video, rakan kepada lelaki biadap tersebut merakam video mungkin kerana cuba untuk mencari kesalahan polis trafik itu. Namun sepanjang rakaman video itu jelas kelihatan polis menunjukkan sikap yang baik tanpa melayan sebarang provokasi dari lelaki berbangsa cina tersebut.


read more...

PELURU SESAT !! Kanak-Kanak Parah Terkena Peluru Sarjan



Seorang kanak-kanak berusia 10 tahun mengalami kecederaan parah dipercayai terkena tembakan.

Tembakan dipercayai dilepaskan secara tidak sengaja oleh seorang anggota polis ketika sedang mengosongkan senjata dalam kejadian yang berlaku di Kampung Belanja Kiri, Parit, petang semalam.

read more...

LEMBU, KHINZIR DAN TAPIR? Khalid Ismath Ni Memang BANGSAT!!!



Mamat ni memang dah MELAMPAU!!! Tapi yang heran bin ajaibnya, setiap tindakannya seolah-olah mendapat "RESTU" je. Sebab apa penulis kata begitu? Sebab bukan sekali, tapi dah berkali-kali. Tak pelik ke?

read more...

TERKINI : Kedudukan Undi Kepimpinan 3 Sayap UMNO



KEMASKINI

Sehingga jam 11.50 mlm :





read more...

GEMPAR!! Mayat Terapung Di Tasik Putrajaya!! ( GAMBAR )



PUTRAJAYA: Mayat seorang lelaki ditemui terapung di tepi Tasik Putrajaya berhampiran Jambatan Seri Saujana, di sini Sabtu.

Menurut seorang saksi, Muhammad Fadzlee Md Yatim, 21, beliau sedang bersiar-siar di sekitar tasik itu dan terlihat satu objek terapung pada kira-kira pukul 4.30 petang.

read more...

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

Networkedblog

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top