Make Money With Nuffnang

Followers

Follow Me

VIDEO : KURANG AJAR!!! Polis Trafik Dipermainkan!!!

Ni aper citer ni?? Ntahlah... Tapi nampak gaya memang sengaja dirancang untuk "MEMPERBODOHKAN" Polis Trafik. Itu Pandangan Peribadi BB.


Korang Yang Bijak Pandai Boleh Tafsir Sendiri Perlakuan 2 Mamat Yang "Terpelajar" lagi "Bijaksana" Ini.



Gambar Hiasan


Lihat Video Ini :






Bagi BB, Video ini jelas menunjukkan 2 perkara :

1. Tohmahan Mengatakan Anggota Keselamatan Kita Khususnya PDRM Tidak Berperikemanusian Dalam Mengendalaikan Kes Atau Tugasan Mereka Adalah Tidak Benar Sama Sekali.

2. Amat Kurang Ajar Bagi Golongan "TERPELAJAR" Menggunakan Apa Yang Dia "BELAJAR" Untuk Melepaskan Diri Apabila Melakukan Kesalahan.


INI PANDANGAN PERIBADI BB.

Korang?????


Video Kedua Lihat Di Sini : VIDEO 2 Polis Trafik Dipermainkan!!!

31 ulasan:

  1. kuang hajo budak keling ni....rasa nak boh kaki kat mukak dia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mmg kurang ajarrr...rasa cm nk bom ja terus..

      Padam
    2. wei bodoh kapia... hang makan lembu so otak hang pon dah jadi macam lembu ke??? hang pernah x dihentikan oleh PDRM n kena rampas duit walaupun tinggal rm2 dalam dompet dan lagi menyedihkan kita x bersalah pon.. kalo x pernah then u x layak nak bagi komen terhadap video nie okay!!!

      Padam
    3. Tak pa... biarjer org yang pandai fizik ni berkira-kira momentum dan fizik...kita tengoklah dua tiga bulan lepas ni siapa yang tolong kuarkan dia yang tersepit bila terbabas nanti..

      Padam
    4. Tanpa NamaApril 12, 2013 8:39 PTG

      TERBAIK..momentom tersebut akan menghumban mangkuk samseng belakgak bijak terus ke tenga jalan raya...

      Padam
    5. sikit ari En. Polis ni jugak yg tolong kutip otak mangkok ni yg bersepai kt tgh jln nti...sabar ya En. Polis..

      Padam
    6. Babi punya macha..

      Padam
  2. Mmg Kurang ajar dan mcm sengaja .

    BalasPadam
  3. bdoh pnye pariya.. xyah dok malaysiala klau xnk ikot undang2.. bdoh pnye keling sekor nie.. fuck keling..

    BalasPadam
  4. Takpa...kasi saman dulu...nk menafikan mahkamah crita k macha....!..apa pon ko ckp buln bintang matahari air tanah kaluuu...ic kasi...!..

    BalasPadam
  5. saya ada masalah krisis identiti dalam penulisan rupanya hahah

    BalasPadam
  6. Tidak perlu banyak alasan diberikan, salah tetap salah. Saman patut diisukan sekiranya tidak puas hati sila ke mahkamah....

    BalasPadam
  7. terpelajar lah sangat.. tpi hakikatnya masih bodoh..

    BalasPadam
  8. "pandai" sangat la pariah tu....

    BalasPadam
    Balasan
    1. 'pandai' sangat noh hang TEKA KASTA DIA??? HAHAHAHA KALO TENGOK RAUT WAJAH DAPAT TEKA KASTA KE BONGOK??

      Padam
  9. hahaha, u orang kutuk orang sama agama u org sendiri.

    BalasPadam
  10. jangan tanya .. saman saja, depa ni memang kurang ajar..

    BalasPadam
  11. bijak mamak ni.. i like

    BalasPadam
  12. kalau aku senang je...ni saman..kalau encik tak puas hati nanti, bila pergi mahkamah...komplain depan majestrate tu nanti..nak pening2 kepala layan dia buat ape..

    BalasPadam
  13. banyak la songeh paria fizik bengong ni, siap kira fizik ko la kunu, cari paria ni smpai dapat.siap kasi upload nternet pla tu, kunu dia la banyak pandai fizik kapla hotak dia la. kalu jumpa kes `gini, x payah pnjg ceta, saman terus. kamera ceta mahkamah la....

    BalasPadam
  14. bangang ......saman je,...apa mau tggg lg....lauk u....saman sampai 3 baru si keling ini tau...n...pi university study lg byk 2 pasal sivik...monentum kepala hotak kau...

    BalasPadam
  15. dia bernasib baik, encik polis dah bertimbangrasa, kalu den saman dulu takmau ngaku cerita dalam mahkamah...

    BalasPadam
  16. aku tgok kedua2 video itu adalah lakonan utk mnjatuhkn maruah polis la. aku tak tahu polis mana satu yg bodoh subahat jatuhkan polis. sbb apa aku kata lakonan? perhatikan
    -plat motor sengaja dikaburkn.
    -wajah polis tu di'skip'/ditiadakan
    -suara dan intonasi polis tu sama sahaja.
    -kereta yg digunakan SAMA , memang sebijik
    -tgok corak cermin depan ketika motor polis sampai
    -perhatikan stereng warna, saiz dan bentuk
    -tgok pintu, kerusi belakang, atap keta cermin dsb.
    100% sama kan?

    * setahu aku pdrm yg benar2 mnjalankn tugas akan tetap keluarkn notis sama ada notis peringatan atau notis saman bila dah kata ada kamera yg rakam. tp dlm video tu, boleh pula polis tu skdr dengar. nampak sangat satu lakonan.

    **** TOLONG SIASAT DAN CARI SEGERA IDENTITI POLIS YG SUBAHAT DLM PMBIKINAN FILEM MENJATUHKN MARUAH PDRM.

    BalasPadam
  17. so..?? rasa bagus la tu? cerdik dah sgt la tu? padahal nampak bongok..setuju dgn Anaksi kena siasat video ni mcm dirancang. Polis kita xdela masa nak dengar ko kira2 paria oii..tak puashati citer kt balai or mahkamah..kau ingat polis tu bongok mcm kau ke ...hahahah!

    BalasPadam
  18. Alaa keling sekor nie mcm la pandai sgt fizik...ko ingat empirical value bleh kira senang2 mcm tu ker? Dey tambey! Try bawak mahkamah you punya kira2 kasi tengok? Mcm pundek la lu! Lain kali kalau mau berlakon kasi ambek non-malay la jadi polis..tak pon lu jadi polis kasi melayu tu jadi driver...lu ingat semua melayu bodoh ker?!!! Lepas nie...lu paria kasi hentam lampu merah tiap2 hari bleh? Biar mampos kena accident...jgn lupa kasi kira sebelum lu mampos berapa momentum itu lori sudah kasi hemtam..okkkk?!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. halo brader, yang dalam video itu saudara lu (mamak@keling) memang keling = orang india yang beragama islam. hahaha. kutuk la. bodoh dengar dan tgk video ti betul2. nama dia mohd.syamsul. cibai lu racist bodoh

      Padam
  19. keling ni poyo..... hahahaha...dasar paria.... nasib baik abe polis tu baik... law ak td da kne ludah muke keling tu.... sbb tuak x jd polis...

    BalasPadam
  20. Bangsa pariah ni memang banyak kelentong. cakap pandai. Next time, dia buka mulut saja bagi penampar sebijik.

    BalasPadam
  21. racist kalau org melayu buat sure takde hal

    BalasPadam
  22. Semua POLIS kena belajar fizik...?? POLIS ini masih beri budibicaranya tpi sayang...kebaikkan beliau dibalas sedemikian rupa..jangan marah lepas ini POLIS akan saman dulu tanpa bercakap sepatah haram pun...itu yang dia mahu?!

    BalasPadam
  23. Poyo punye trafik...yg p layan keling tu wat apa....kasi jer laaa saman...nak ceta p dtg balai....yg dok pi layan ceta keling tu yg blh lepas tu..."jumpa ulaq N keling...ketuk keling dulu coz dia lebih belit dr ulaq....

    BalasPadam

Isu-Isu SEMASA... APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive

 
Blogger Templates