Nuffnang

KURANG AJAR DAN BIADAP!!! PDRM DAN JAKIM PERLU BENDUNG SEBELUM LEBIH PARAH!!!




ASTAGHFIRULLAH AL AZIM........ Semakin biadap si bangsat perosak agama, bangsa dan negara. Sudah lama dan sudah ramai yang memberikan bukti bahawa Hishamuddin Rais, anak kampung yang kononnya pernah belajar di sekolah agama, sebenarnya penganut ajaran ATHEIS atau ajaran yang tidak mempercayai Tuhan. Bagi Hishamuddin Rais, agama adalah racun kepada manusia dan agama juga menghalang ketamadunan.


Bagaimanapun, ketika PKR terdesak untuk cuba mendapatkan kerjasama dan kepercayaan daripada PAS, Hishamuddin Rais cepat-cepat mengaku yang dia adalah seorang penganut agama Islam. Malah, dia dengan bangganya memberitahu yang dia pergi bersembahyang Jumaat bagi membenarkan dakwaannya bahawa dia adalah seorang Islam.





Namun, sifat munafik yang terkandung dalam diri Hishamuddin Rais terlalu menebal dan sukar dibuang. Walaupun dia cuba berlakon, tetapi akhirnya kebenaran tersingkap juga. Secara tidak sengaja barangkali, dia telah mendedahkan kepercayaannya kepada semua pengkagumnya terutama sekali golongan muda yang turut mendokong fahaman Liberalisme dan Pluralisme di negara ini. 


Kepada pihak berkuasa, TOLONGLAH!!! Jangan dibiarkan si bangsat ini bebas seperti sekarang. Bukan sahaja amat merbahaya kepada bangsa, tetapi juga kepada negara dan paling penting, AGAMA ISLAM.

Kepada umat Islam di Malaysia khasnya yang menjadikan Si Bangsat ini sebagai IDOLA, INSAFLAH!! 


Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top