Nuffnang

UMNO Musuh ALLAH : @abby_abadi112 Meroyan Lagi





Semakin hari BB semakin hilang keyakinan kepada PAS!!! Semakin hari semakin ramai ulama' meninggalkan PAS. Dan semakin hari semakin ramai pulak golongan artis yang menyertai PAS. 

BB akui BB bukan "alim" sangat bab agama ni, tapi adakah waras dan rasional dengan kenyataan daripada janda Norman Hakim ini bahawa UMNO menentang ALLAH!!!! Walaweiii... Semua ulama' dan tok guru-tok guru dalam UMNO ni apa pulak?? Musykil beb!!! Semua adalah ajaran TOK GURU PEMINAT ARTIS Nik Aziz Nik Mat.

Wahai semua ahli-ahli dan penyokong Umno!! Hari ni Srikandi paling suci dalam PAS iaitu Ostazah Ebbi dah keluarkan fatwa bahawa UMNO itu musuh Allah!! Dan Ebbi juga kata, buat apa saja bagi menentang UMNO akan dapat pahala!!

Maka dengan itu, gua harap semua ahli serta penyokong UMNO akan segeralah insaf dan kembali ke jalan yang benar mengikut ajaran Ebbi iaitu dengan menjadi macai PAS..

Ahli serta penyokong Umno harus takut dan bersedia untuk masuk ke neraka setelah Ebbi kategorikan Umno sebagai musuh Tuhan yang nyata. Ahli dan penyokong UMNO juga harus bersedia untuk dibakar bila mati nanti kerana Ebbi labelkan Umno lebih teruk dari kafir.

Baca lagi di MPP Online
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top