Nuffnang

PSY!!! Cerita Yang Takkan Keluar Di Blog Perosak Rakyat - PR Jahanam Style!!!

Ketika meredah kesesakan Lebuhraya Pantai Timur (LPT), gua mendapat BBM daripada rakan tentang perkara tidak enak berlaku di Penang. Semuanya gara-gara kehadiran PM di Konsert PSY, artis Korea yang ibarat goreng pisang panas ketika ini.







Kecoh sebelum Psy datang, pelbagai cara, pelbagai hasutan malah pelbagai provokasi dibuat oleh tentera cyber pakatan haram supaya Psy Gangnam batalkan kehadiran beliau untuk bertemu peminatnya di Malaysia amnya dan Pulau Pinang khasnya.

Dalam medium facebook dan tweeter serta tak kurang juga dalam blog pakatan haram merayu dan memaksa agar Psy menolak jemputan tersebut. Malah ada yang berani mula buat provokasi serta propaganda kononnya Kerajaan BN menggunakan duit rakyat hanya untuk membawa seorang penghibur dari negara Korea itu.

Serangan berterusan dan nampak terdesak terhadap kesanggupan Psy Gangnam datang Malaysia akhirnya terjawab, Psy Gangnam akhirnya tetap datang untuk bertemu dengan peminatnya di Malaysia dan MI dapat lihat beliau membuat persembahan yang begitu bersemangat dengan hadirnya seorang pemimpin No 1 Malaysia, Datuk Seri Najib yang begitu supportif malah kehadiran pemimpin-pemimpin lain yang berketurunan Cina juga dilihat positif oleh Psy sendiri.

Apa yang amat MI kagumkan adalah bila Psy sebelum persembahan, beliau melontarkan pujian terhadap Gagasan 1Malaysia yang dibawa oleh Perdana Menteri Malaysia dengan lontaran ayat dalam twitternya berbunyi " U were hotter than weather hotter than ever !! One Malaysia !! "

Kemuncaknya Psy Gangnam ketika di pentas persembahan melaungkan " 1Malaysia " dan di sahut oleh puluhan ribu manusia yang hadir. Gema laungan 1Malaysia ini jelas menunjukkan bahawa Psy Gangnam menyokong usaha kerajaan yang BN memerintah dalam mengekalkan keharmonian antara kaum. 

Malah keunikan hidup rakyat Malaysia yang mempunyai pelbagai kaum, ugama dan budaya juga membuat Psy Gangnam melahirkan rasa hormatnya kepada Kerajaan BN yang begitu serius menguruskan negara ini untuk terus kekal aman dan sejahtera

Nak tahu lagi? Baca di Malaysia Instinct


Apa punya pembangkang?? Sanggup menjatuhkan imej negara!!!



Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top