Nuffnang

MELAYU MESTI BACA!!!! Pendedahan Agenda Khas DAP

Pegawai Khas kepada Exco Kerajaan Tempatan, Kajian dan Penyelidikan Selangor, Ronnie Liu berkata DAP mempunyai agenda rahsia terhadap Pakatan Rakyat iaitu melancarkan operasi rahsia untuk meminggirkan pengaruh PAS dan PKR, menguasai Pakatan Rakyat dan mengambil alih kawalan kerajaan negeri dengan melantik ahli Melayu sebagai menteri besar.

Jefrei Nordin mendedahkan perkara itu ketika mengumumkan peletakan jawatannya hari ini.

Menurut FMT, Jefrei berkata operasi DAP itu berlaku di seluruh negara khususnya di Perak dan Selangor dengan membariskan calon-calon Melayu mewakili parti mereka.





“Saya tahu di mana mereka mengadakan mesyuarat rahsia untuk mengenal pasti dan memilih calon-calon untuk bertanding di Selangor dan Perak,” katanya pada sidang akhbar di mana beliau telah diiringi oleh Ahli Parlimen bebas Nibong Tebal, Tan Tee Beng.


Pendedahan terbaru itu sebagai menyokong kenyataan bekas Naib Presiden DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim yang mendedahkan parti didominasi kaum Cina itu sedang memikat anakanda Yang Dipertuan Besar Negeri Sembilan, Tunku Zain Al-Abidin Tuanku Muhriz bertanding dalam pilihanraya mewakili parti mereka.

Jafrei turut mendakwa terdapat tangan tersembunyi di portal Malaysiakini dan media lain pro Pakatan untuk melemahkan kredibiliti pemimpin-pemimpin PAS dan UMNO, dalam usaha untuk menggagalkan perpaduan kepimpinan Melayu.

Beliau berkata bekas timbalan presiden Pas, Nasharudin Mat Isa adalah salah seorang mangsa operasi tersebut.

Dedahnya lagi, pada Pilihanraya Umum ke-13 ini, DAP percaya bahawa Barisan Nasional akan dapat dikalahkan sekaligus akan meruntuhkan konsep politik ketuanan Melayu, dan peranan UMNO itu akan diganti dengan PAS.




“Saya melihat sendiri bagaimana peranan yang dimainkan oleh Ronnie dalam memecah-belahkan parti Pas di Selangor bagi memastikan DAP terus mendominasi Pakatan Rakyat Selangor.


Beliau berkata DAP mempunyai sumber dana yang tidak terhad untuk meneruskan agenda dan mengambil kesempatan ke atas kelemahan Pas untuk mengawal kerajaan negeri di semenanjung dan Sarawak.

“Saya menyeru kepada rakan-rakan Pas saya untuk berhenti menjadi bapa ayam DAP,” katanya. “Cukuplah cukup lah.”

Jefrei berkata, Ronnie Liu dan DAP Selangor khususnya, menganggap PKR sebagai sebuah parti ‘pak lawak” dan sering kali berseloroh serta bertanya kepadanya “bagaimana orang Melayu boleh menyokong PKR yang diterajui oleh jokers”


 “Saya tahu bagaimana usaha yang dijalankan oleh Ronnie dan DAP bagi memujuk tokoh Melayu liberal seperti Datuk Zaid Ibrahim untuk bertanding di Selangor di bawah payung DAP bagi memastikannya mampu membentuk kerajaan baru di Selangor lantas menafikan hak calon PKR sebagai Menteri Besar selepas PRU 13,” katanya.




Menurutnya, Ronni Liu dan pemimpin utama DAP juga menganggap Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim begitu kemaruk untuk menjadi Perdana Menteri hingga sanggup menggadaikan apa sahaja untuk mencapai cita-cita tersebut.

Beliau turut berkata beberapa pemimpin DAP yakin bahawa Anwar adalah lelaki dalam video seks China Doll dan Azmin Ali adalah lelaki dalam video “ais krim”.

“Saya bersedia untuk membuat satu akuan berkanun dan memberi keterangan di mahkamah untuk menyokong kenyataan saya,” katanya. - AIDC
Share this article

1 Komen:

  1. oleh itu orang-orang melayu haruslah sedar..

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top