Nuffnang

BONGKAR!! Bertudung Untuk Video, "Bergonjeng" Untuk Kempen!!



"Kalau tidak berbohong, maka itu pasti bukan Pakatan Pembangkang", ini adalah ungkapan yang sentiasa meniti dibibir setiap manusia yang matang dan sedar di negara ini.

Selain siri pembohongan-pembohongan terdahulu umpamanya SKANDAL VIDEO AKSI SEKS “CHINADOLL”, TEOH BENG HOCK, PELAKSANAAN HUDUD, SOKONGAN TERHADAP ZIONIS DAN ISRAEL, APCO, FELDA MUFLIS, GVGH DAN ANAK, PEMBINAAN KILANG LYNAS, JUMLAH PERUNTUKAN UNTUK ISLAM DI PULAU PINANG (PERUNTUKAN UMUM SAHAJA BESAR TETAPI WANG TIDAK DISALURKAN) dan bermacam-macam lagi yang tidak memungkinkan untuk ditulis semuanya di sini.

Terbaharu, pembohongan dalam video kempen DAP yang memaparkan seorang Melayu Islam bertudung labuh seperti seorang ustazah menyatakan sokongan terhadap DAP kerana memperjuangkan Islam dengan memberi peruntukan yang besar untuk Islam di Pulau Pinang.

Untuk makluman, pegawai yang berkerja dengan Jabatan Agama Islam Pulau Pinang sentiasa merungut dalam diam kerana peruntukan dana yang dijanjikan tidak disalurkan oleh Kerajaan Negeri Pulau Pinang. Pengumuman jumlah dana yang meningkat itu hanya untuk mengaburi mata pengundi Melayu Islam di Pulau Pinang dan seluruh negara. Hakikatnya wang tidak disalurkan.

Berbalik kepada video di bawah, jelas kepada kita, DAP akan melakukan apa sahaja termasuk pembohongan keji demi menipu rakyat Malaysia terutama pengundi Melayu yang mungkin dianggap bodoh oleh mereka.

Namun, usaha mereka ternyata berbaloi apabila orang Melayu Islam mengundi DAP pada PRU13 yang menyebabkan mereka telah memenangi jumlah bilangan kerusi yang tinggi sehinggakan jika Pakatan Pembangkang berjaya mendapat majoriti di peringkat persekutuan, sudah pasti DAP akan berkuasa kerana bilangan kerusi yang dimenangi rakan mereka PAS dan PKR jauh lebih rendah.

Saksikan pembohongan wanita Melayu Islam bertudung litup dalam video di bawah dan bandingkan dengan kehidupan sebenar beliau. Biasanya hanya Melayu Islam yang kurang agama sahaja yang akan menyokong DAP. Hanya wang ringgit menjadi keutamaan mereka.



Bersama Nurul Izzah untuk kempen PRU13 di Bangsar 








Ni Videonya : Kita Lihat Betapa Hipokritnya!!






BB : Jangan Kata Video Ini Propaganda Kerajaan Pulak. Silap-silap si Fawzia Arif ni Melayu YANG telah di "LINAJOY"kan. Na'uzubillah.


Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top