Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

VIDEO : KURANG AJAR!!! Pemandu Lori Halang Ambulans!!!



Sudah la guna laluan kecemasan, dah tu ambulans nak lalu pun tak nak bagi laluan. Siap block jalan lagi tak mau mengaku kalah kat pemandu ambulans ni.

Kegiatan samseng jalan raya ni berjaya dirakam oleh penolong pemandu ambulans itu sendiri. 

Pehhhhh ! Kita yang tengok ni pun menyiarap jugak darah naik kepala. Biadap betul pemandu lori tu. Tak mahu bekerjasama langsung.

Video yang berdurasi 45 saat ini menjadi viral di laman sosial. Rata-rata penonton rakaman video ni memang tak puas hati dengan sikap pemandu lori yang nak tunjuk hebat di jalan raya ni.

Bukan nak burukkan pemandu lori, tapi bagi pendapatan Gomez sendiri.. Sikap pemandu lori sekarang ni semakin hari semakin biadap. Mentang-mentang la dorang bawa kenderaan besar, suka-suka hati dorang ja tak nak ikut peraturan jalan raya.

Kita yang kenderaan kecik ciput ni yang jadi mangsa terperok bawah lori dorang tu. Mesti korang ingat lagi kan satu rakaman video sikap seorang pemandu lori yang tak nak berhenti bila dikejar oleh pihak berkuasa tu. Last-last dah tak boleh lari mana dah.

Harap-harap pihak berkuasa dapat mengesan siapa pemandu lori yang kurang ajar sangat ni. Ajar dia sikit jangan nak tunjuk pailang sangat. Eiiii gerammmnyaaa!

-TiraGomez/UtaraNews.com

Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top