Nuffnang

SEDARLAH : Keserakahan DAP Malapetaka Buat Rakyat Malaysia!!!


Katastrophe’ bahasa German dan ‘Podavleniye’ bahasa Russia yang mengambarkan sikap DAP yang mana telah menimbulkan banyak rasa tidak puas hati dikalangan rakyat Pulau Pinang sekarang ini.
‘Katastrophe’ dan ‘Podavleniye’ yang bermaksud malapetaka dan penindasan ini adalah bersesuaian dengan tindakan DAP didalam melakukan pengusiran dan menindas kaum lain didalam negeri pemerintahan mereka.

Selepas pelbagai krisis ekonomi mahupun politik akhir-akhir ini, pemerintah dengan kesungguhan yang ada terus berusaha untuk menanganinya, namun demikian diwaktu yang sama DAP terus melakukan kekejaman dengan penindasan terhadap kaum lain dengan pengusiran dan menidakkan hak hak sebagai rakyat.

Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang dalam satu kenyataannya di Roketkini menyifatkan 2015 sebagai tahun ‘Annus Horribilis’ bagi negara ini.

Kenyataan ini adalah tidak benar sama sekali, Malapetaka sebenarnya ialah bila mana DAP sentiasa menggunakan isu yang ternyata tidak relevan untuk memperlihatkan bahawa negara Malaysia sedang menghadapi situasi yang sukar dalam politik dan juga ekonomi.

Walhal pada waktu ini, bukan sahaja negara Malaysia menghadapinya malahan kemelut ekonomi ini sedang dihadapi oleh semua negara didunia. Jadi dakwaan yang disampaikan oleh Lim Kit Siang adalah tidak berasas sama sekali.

Dalam keadaan negara dan dunia menhadapi suasana ekonomi yang sukat , DAP terus melakukan kezaliman dan menjual harta negeri kepada negara lain tanpa ada sekatan langsung. Penjualan tanah yang sepatutnya digunakan untuk pembelaan rakyat diabaikan sama sekali.

Rakyat yang ingin berjuang untuk hidup dalam perniagaan kecil kecilan telah dinafikan , tidakan zalin dan penindasan yang dilakukan oleh DAP ini hanya menjurus kepada dua bangsa sahaja iaitu India dan Melayu yang berada di Pulau Pinang.

Kezaliman dan penindasan ini bukan lagi sesuatu yang dilakukan secara sembunyi malah sikap seakan komunis dilakukan secar paksa tanpa ada budi bicara. Ternya berlaku sebaliknya bila ianya berkaitan dengan sebangsa mereka.

Perlanggaran undang undang dilakukan sewenangnya tanpa ada satu pun tindakan yang diambil. Sikap perkauman diamalkan dengan terang sekali. Penindasan dan kekejaman dilakukan terhadap kaum lain saolah olah seperti musuh walaupun semuanya adalah warganegara Malaysia,.

Skandal penjualan tanah tanah diPulau Pinang dan skandal pulau judi lebih penting dari menjaga kebajikan rakyat dalam negara ini. Laluan basikal yang menelan belanja rM30 juta lebih penting dari meyediakan prasarana untuk rakyat.

Ini lah kekejaman kerajaan DAP yang dahulunya dikatakan akan melaksanakan pemerintahan yang telus untuk semua bangsa. Semuanya adalah pembohongan dan penipuan terhadap pengundi.Bukan itu sahaja DAP terus menyembunyikan kesilapan pengiraan yang melibatkan skandal Terowong Dasar laut dengan mengadaikan sebidang tanah yang tidak boleh dituntut kepada pemaju.

DAP melancarkan malapetaka terhadap negara ini dengan menganjurkan BERSIH untuk memberikan gambaran bahawa negara yang aman makmur ini sedang menghadapi suasana sukat.Perhimpunan baju kuning, sebagai antara malapetaka yang dianjurkan setiap kali agenda mereka dilihat akan menemui kegagalan.

Keganasan dalam BERSIH dilakukan untuk menguji dan meletakkan kesalahan terhadap anggota keselamatan. Pertikaian mengenai lagu Negaraku, Agama, Kedaulatan Negara dalam isu Lahat Datu semuanya mengundang kepada malapetaka yang dicipta oleh pakatan yang diketuai oleh DAP.

Dalam tempoh enam dekad sejak tercapainya kemerdekaan pada 1957 dan penubuhan Malaysia pada 1963, DAP telah banyak melancarkan provokasi yang mana untuk mempengaruhi rakyat atas nama keadilan yang tidak pernah rakyat merasakan keadilan tersebut.

Kerajaan DAP dan Pakatan kini jauh lebih teruk berbanding dulu lantaran berlaku kezaliman dengan menidakkan hak hak rakyat untuk bersuara dan konsep dictator diamalkan didalam pemilihan CEC yang mencabuli hak asasi manusia dan kebebasan bersuara seterusnya mendatangkan ‘malapetaka’ terhadap negara.

Pimpinan sedia ada dalam DAP langsung tiada inisiatif untuk membaiki kesilapan untuk bersama sama membangunkan negara malah mereka telah banyak melakukan kerosakan minda , pemikiran rakyat dengan pembohongan serta sikap kepuraan untuk mendapatkan sokongan.

Malaysia ketika awal penubuhannya pada 1957 sentiasa dipandang tinggi kebanyakan negara Asia lain, malah menjadi negara kedua pesat membangun selepas Jepun. Dengan kehadiran DAP dalam politik negara telah mengubah persepsi yang baik negara ini kepada sebuah negara yang dilihat melakukan kekejaman terhadap rakyatnya . Semua itu DAP sedang lakukan untuk memburukan lagi pandangan negara luar terhadap negara ini.

Malaysia tidak akan mencapai taraf duduk sama rendah, berdiri sama tinggi dengan negara lain dengan adanya sebuah parti pembangkang yang hanya bersifat perkauman dalam negara ini. Sebuah parti yang melakukan kezaliman dan penindasan terhadap kaum lain demi mementingkan kaumnya sendiri.

Kini rata rata rakyat telah hilang keyakinan terhadap kerajaan DAP Pulau Pinang yang man tiada satu idea pun untuk membangunkan negara seperti dekad awal penubuhannya. DAP yang ada sekarang adalah sebuah parti yang melakukan kezaliman dan penindasan kepada kaum lain dan mempunyai pemerintah yang bersikap dictator/

Justeru, seluruh rakyat tanpa mengira kaum, agama dan fahaman politik untuk mengembalikan semula keyakinan bagi menjadikan negara ini sebuah negara terbaik di mata dunia dengan menolak fahaman perkauman dan penindasan serta kezaliman yang dilakukan oleh DAP.

Sudah tiba masanya untuk penjajaran semula kuasa politik yang progresif untuk menyelamatkan Malaysia dari sebuah parti DAP yang mengamalkan sikap mementingkan satu bangsa dalam negara yang mengamalkan konsep kehidupan berbilang kaum dan bertoleransi dalam apa juga bidang.

Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top