Nuffnang

KECEWA : Neelofa Luah Perasaan Di Media Sosial


PELAKON dan juga ahli perniagaan, Neelofa didapati “mengamuk” apabila pihak bank CIMB telah memaksa beliau menunggu sehingga empat jam dalam sebuah kedai bagi membolehkan urusniaga beliau dapat diteruskan.

Menerusi Facebooknya, Neelofa memuat naik satu status yang dimulakan denga ayat “Tahniah! Syabas CIMB!”.

Di dalam posting tersebut, difahamkan Neelofa menghadapi masalah untuk men’clear’kan transaksinya.

Menurut Neelofa, kerana masalah yang timbul dia terpaksa menunggu sehingga 4 jam di sebuah kedai sehinggalah masalah itu selesai.

Neelofa turut menambah biarpun dia telah membuat 6 panggilan, masalahnya tidak dapat diselesaikan.

Selain itu Neelofa juga turut meluahkan rasa kesalnya dengan apa yang berlaku biarpun sudah bertahun-tahun dia menggunakan khidmat CIMB.


“Saya sangat kecewa dengan servis kamu dan perkara ini menyebabkan saya berfikir dua kali untuk menggunakan khidmat kamu @cimbmalaysia.

“Kamu sepatutnya memudahkan perjalanan saya tapi sebaliknya kamu membuatkan saya menghadapi masalah-masalah yang tidak perlu”, tulis Neelofa.

Perkara ini boleh dikatakan kerap berlaku. Baru-baru ini suami penulis turut menghadapi masalah yang sama semasa mahu melakukan pembelian di Madinah. Namun suami penulis tidaklah sesabar Neelofa untuk menunggu sehingga empat jam bagi membolehkan transaksi dapat disempurnakan.

– PRU14.tv

Share this article

1 Komen:

  1. Apa boleh buat? Bank keparat adik Najib...

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top