Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

BIADAP DAN BESAR KEPALA : Pengguna ERL Ini Dikecam!!


Seorang pengguna Express Rail Link (ERL) Di Sepang yang dikenali Man Ahmad baru-baru ni ada memuatnaik gambar seorang mamat yang bangang dan biadap letak kaki di kerusi untuk penumpang duduk, walaupun dah ditegur salah seorang pengguna ERL dalam tu gak.

Kasut tu dah kotor dah berjalan seharian kat merata tempat, boleh pulak sesuka hati hati dok angkat letak kat tempat duduk. Satu lagi tak hormat orang lain nak duduk sama!

Selepas gambar tu dimuatnaikan mencetus kritikan bertalu-talu terhadap mamat poyo tu di media sosial. Orang dok kata mamat ni biadap la, tak hormati orang lain la dan macam-macam lagi yang negatif.

Muka mamat ni macam minta penumbuk aje kan! Ingat tu tempat ‘ditempah’ atas nama dia ke?? Berdasarkan gambar dan status yang dimuatnaik Man tu.. 

Mamat tu letak kaki atas kerusi, and then ada la seorang pramugara yang kebetulan duduk belakang Man tu bangun pi la tegur mamat bangang tu.

Tapi dibalas dengan ayat yang menyakitkan hati dan menyirap darah bila dengar.. Ayat yang dilemparkan oleh mamat tu lepas ditegur..

‘Mind your own business, you can’t do nothing.’

Ewah ‘berbudi bahasa’ benor ye.. Ditegur tu bukannya nak sedar dengan kesalahan diri! Lepas mamat tu kata cenggitu, Man ni pun bengang terus snap gambar mamat tu. Yang tak boleh blah tu buat muka bodoh aje.

Nak buat macam mana kan, mamat tu memang bodoh pun! Bodoh sebab tak tau jaga adab dan hormati hak pengguna lain! Macam dia seorang aje pengguna ERL tu.. 
Share this article

3 Komen:

  1. Bodoh mcm tu bagi pelempang sebijik kat kepala...baru dia ok kut...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak cukup tu bang! Bagi dengan terajang sekali, baru dia ok.

      Padam
  2. Kau tungging punggung dpn muka dia.,, pastu kentut kuat2 biar segala bau tu busuk tu masuk dlm 2 lubang hidung dia. Then tengok reaksi mamat bahlol tu

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top