Nuffnang

Jangan Terlalu Santai Dengan Pengundi Muda


KOTA KINABALU, 9 Feb – Jentera pilihan raya Barisan Nasional (BN) tidak boleh bersikap ‘santai’ atau sambil lewa dengan permintaan dan harapan golongan muda terhadap kerajaan, khususnya menjelang Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) tidak lama lagi.
Ketua Puteri Umno Sabah Musliati Moslimin berkata sokongan golongan tersebut terhadap BN amat penting memandangkan golongan belia merupakan 40 peratus daripada jumlah rakyat di negara ini.
“Kita juga mesti ingat sistem dan tuntutan sekarang adalah berbeza. Kita (jentera pilihan raya) perlu lebih responsif terhadap golongan muda.
“Semua jentera, khususnya Puteri Umno negeri, harus bergerak ke tahap maksimum bagi memastikan kesiapsiagaan parti menghadapi PRU-13,” katanya dalam kenyataan di sini hari ini.
Musliati berkata jentera pilihan raya Puteri Umno di seluruh negeri telah bersedia sejak lama untuk menghadapi pilihan raya umum pada bila-bila masa sahaja. – MediaUMNO

BB - Buat Program Santai Tidak Mengapa, Tetapi Jangan Terlalu Santai dan Berharap Sokongan Pengundi Muda Datang Bergolek!!! Kami Perlu Didampingi Setiap Masa, Bukan Apabila PRU Atau PRK Dah Dekat Baru Kami Didekati!!!

Ingatlah!!! Kamilah Pewaris Kepimpinan Di Masa Hadapan
Kamilah Pencorak Negara Harapan Bangsa 
Bangkit Kami Memperjuangkan 
Hak dan Perhatian
Jangan Sesekali Kami Diabaikan


Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top