Nuffnang

ANWAR - Memusuhi Saya Kerja Sia-Sia

1.Saya menafikan tuduhan yang mengatakan saya terlibat dengan pemberian kewarganegaraan di Sabah. “Tiada satu minit mesyuarat pun” yang menunjukkan saya terlibat dengan task force.

2.Saya tidak kenal Deepak Singh. Saya tidak pernah bertemu dengannya, “walaupun ada video” pengakuan Deepak yang menunjukkan saya ada bertemu secara sulit dengannya.

3.Saya tidak kenal Dato Eskay, walaupun ada gambar yang menunjukkan saya begitu mesra dengannya.

4. Saya tidak ada kroni walau pun seorang sepanjang saya menjawat jawatan TPM dan Menteri Kewangan. Saya tidak pernah memperkayakan sesiapa walaupun keluarga saya sendiri. Kekayaan keluarga dan orang keliling saya adalah datang dari langit secara tibs-tiba.




5. Saya tidak pernah berselingkuh dengan Isteri orang kanan saya, walaupun Isteri saya pernah mengadu hal ini kepada Tun Siti Hasmah.

6. Saya tidak pernah melakukan perkara luar tabie dengan sesiapa pun walaupun perkara ini juga pernah diadukan kepada Tun Siti Hasmah oleh isteri saya.

7. Saya tidak pernah berlaku curang dengan china doll, walaupun jelas perbuatan tersebut dirakam dan disahkan oleh pakar-pakar dunia.

8. Saya tidak pernah meliwat Saiful walau pun peguam bela saya Karpal Singh mengakui di dalam mahkamah wujudnya perbuatan suka sama suka antara saya dan Saiful.

9. Saya tidak pernah mengaibkan sesiapa khususnya Najib dan Rosmah di dalam apa keadaan sekali pun, sepertimana yang dilakukan oleh musuh-musuh yang dengki terhadap saya, walaupun memang saya tidak henti-henti mengaibkan beliau di dalam setiap ceramah yang saya adakan.

10. Saya tidak pernah memfitnah Najib dan Rosmah, walaupun saya tidak henti-henti merekacipta pelbagai fitnah terhadap beliau dan isteri.

11. Saya tidak pernah berniat mahu menyaman Dato Nalla, Dato Eskay, Ummi Hafilda dan sesiapa saja yang membongkar kisah peribadi saya walaupun mereka tak henti-henti mencabar saya sipaya “saman mereka”. Walau bagaimana pun, sesiapa saja yang tidak terlibat secara langsung atau tidak mengetahui secara langsung segala kisah peribadi saya, pasti akan saya saman. Lihatlah Utusan UMNO. Pantang keluar sikit saja isu peribadi tentang saya dalam media mereka, pasti pasti saya saman. Itu sajalah senjata yang saya ada.

12. Saya ingin memberi amaran dan ingatan kepada sesiapa saja yang cuba membongkar “rekod buruk” saya semasa dalam kerajaan samada rekod buruk sebagai penjawat jawatan mahupun rekod buruk peribadi, berhentilah dari membuat kerja-kerja tersebut kerana saya tidak sesekali akan mengaku, walaupun semua tuduhan tersebut benar.

13. Waima jelas,  sayalah orang yang dimaksudkan dalam video tersebut, jangan harap saya akan mengaku.

kkamdias.blogspot.com
Share this article

2 Komen:

  1. Tipu menipu kerja AMNO

    BalasPadam
    Balasan
    1. putar...memutar kerja Pakatan Rakyat (PR)....kwang.....kwang...kwang

      Padam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top