Nuffnang

WOW!!! GAMBAR : Abby Abady Bernikah Lagi?




Abby Abady mungkin telah dilupakan atau "diabaikan" PAS. Tiada lagi kelibat beliau muncul di mana-mana pentas ceramah Parti itu. Dan kita juga tahu Abby juga telah berpisah dengan suami kedua beliau tahun lalu.


Perkhabaran terkini yang diperoleh menyatakan bekas pelakon yang popular melalui siri drama Gerak Khas, Abby Abady telah pun bernikah dengan pemuda bernama Khairul Azli. 

Jika diteliti bait-bait ayat yang telah dikongsi di laman instagram milik Khairul Azli ianya membawa kepada maksud hubungan yang telah terjalin di antara mereka.

"Terimalah Naskah Al-Qur'an Ini tanda betapa tggi 'kasih & Syang'ku padamu....Sejak mgenalimu, tidak pernah putus doaku utk hidup bersama. Semoga doaku dimakbulkan, aminnnn - KA-"


Gambar-gambar yang dikongsi juga menunjukkan kemesraan yang wujud antara mereka yang menyokong kepada dakwaan pernikahan mereka.





Apa pun, didoakan Abby kan berbahagia dengan pasangannya sekiranya berita ini benar. Semoga hubungan ini terus kekal hingga ke akhir hayat dan membawa Abby ke jalan yang benar......
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top