Nuffnang

KECUT TELOQ!!! Ramasamy Dakwa Kenyataan 13 Mei Disabotaj Cytro UMNO!!!



Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar yang mengeluarkan kenyataan di Twitter semalam, menggesa anggotanya menyiasat kenyataan Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang P Ramasamy yang mengatakan tidak gentar berdepan orang Melayu.

Bagaimanapun, Ramasamy hari ini mendakwa Khalid terburu-buru mengarahkan anggotanya menyiasat kenyataan yang menyeru 13 Mei tersebut.

Ramasamy berkata, Khalid perlu menyiasat pekara ini terlebih dahulu untuk mengesahkan sama ada kenyataan itu benar-benar datang darinya, sebelum mengarahkan Ketua Polis Pulau Pinang Datuk Abdul Rahim Hanafi untuk bertindak lebih lanjut.

Peliknya, mengapa Ramasamy mahu Khalid mengesahkan kenyataan itu terlebih dahulu?? Jika beliau berasa beliau telah disabotaj oleh cbyertrooper pasti beliau akan tampil memberi keterengan supaya memudahkan siasat dilakukan tetapi ini sebaliknya.

Ramasamy juga menegaskan kepada Khalid perkara ini merupakan fitnah daripada cybertrooper Barisan Nasional (BN) yang mahu menjatuhkan kredibiliti beliau kerana nama beliau telah salah dieja.

"Tidakkah IGP perasaan perkara itu? Ini adalah kerja-kerja cbyertrooper BN," kata Ramasamy.

Untuk makluman, kenyataan Ramasamy pada July 2014 itu dikeluarkan di hadapan media. 

Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top