Nuffnang

PENGGAL KEPALA!!! Video Extreme Anak Melayu Di Bumi Syria!!!



18 PL : AWAS!!! Video yang akan dipaparkan ini mengandungi unsur-unsur keterlaluan melampau yang boleh mengganggu emosi anda......

Lumrahnya kita akan merasa bangga apabila mendengar ungkapan dan dialek bahasa melayu di bumi asing. Namun, pandangan serta perasaan itu mungkin berubah selepas anda menonton video ini.



Perbuatan segelintir kecil rakyat Malaysia yang dilaporkan bersama-sama mengikuti pertubuhan pengganas Negara Islam Iraq dan Syria (ISIS) adalah tidak wajar dan haram untuk diteruskan.

Mufti Perak Tan Sri Harussani Zakaria sebelum ini telah mengulas kenyataan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak yang bimbang dengan konflik di Iraq dan Syria selain penglibatan aktiviti militan yang menghakis kestabilan di negara berkenaan.

"Mereka (pengikut ISIS) tidak dikategorikan sebagai mati syahid kerana pertubuhan ini menentang orang Islam dan membunuh orang Islam sendiri. Ia merupakan satu pemberontakan dalam negara."

"Rakyat Malaysia yang pergi ke sana dengan niat untuk berjihad juga akan jadi sia-sia sahaja kerana tujuan ISIS ini bercanggah dengan tujuan Islam, jadi ia haram di sisi syarak," katanya.
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top