Nuffnang

VIDEO : Pekerja Medan Selera Disimbah Air Panas!!!!




Kejadian ini berlaku dipercayai di sebuah medan selera bersebelahan dengan Pasaraya Sogo, KL. Mangsa merupakan seorang wanita dipercayai warga indonesia.

Kejadian bermula apabila :

LELAKI YANG MENYIMBAH MINYAKTERSEBUT DIPERCAYAI DATANG MEMINTA MAKANAN TETAPI WANITA TERSEBUT TIDAK MEMENUHI PERMINTAAN SUSPEK DAN MAKANAN TIDAK DIBERI TETAPI DITAMBAH LAGI DENGAN KATA-KATA DARI WANITA TERSEBUT " BADAN SIHAT TAPI MEMINTA-MINTA..NAPE TAK CARI KERJA"LEBIH KURANG BEGITULAH APA YANG DIUCAPKAN MANGSA TERSEBUT.

Lalu, lelaki tersebut berang, pergi dan datang balik dengan membaling sesuatu ke dalam minyak kuali panas lalu terkena mangsa. mangsa terjatuh dan disimbah lagi saki-baki minyak yang ada.

Mengikut maklumat yang lain, lelaki tersebut dikatakan kurang siuman dan selalu menganggu pengunjung-pengunjung yang datang ke situ


Share this article

2 Komen:

  1. beraninya manusia yang kat luar tu...patutnya bila polis dah tangkap sudahlah, itu urusan polis. kalau kita akal waras tak sepatutnya cakap macam tu....kalaulah manusia yang bercakap tu diberi kuasa memerintah....apa lah agaknya akan jadi kepada Malaysia....semua orang dibunuhnya kot.

    BalasPadam
  2. kuala lumpur dihuni banyak rakyat asing terutama indon tak salah kalu depa marah bangsa depa dicalakai..tapi perlu ingat ini malaysia ada undang-undang pukul orang itu salah walupon dia mencuri harta kita.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top