Nuffnang

BIADAP!!! Selepas Ditegur, Khalid Samad SINDIR Sultan Selangor?


Semalam, Sultan Selangor telah berkenan merasmikan Masjid Pekan Sepang dan secara terbuka bertitah menyatakan kemurkaan baginda ke atas Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad.



"Tindakan Khalid Samad mempersoalkan kuasa MAIS seolah-olah menunjukkan sikap biadap dan penentangan kepada kuasa Beta sebagai Ketua Agama Islam yang mendapat nasihat dari pihak MAIS berkenaan agama Islam seperti yang sedia termaktub di bawah undang-undang. Ini bukan kali pertama Khalid Samad telah mempersoalkan tentang isu berkaitan tentang kuasa eksekutif MAIS dan juga Enakmen Pentadbiran Agama Islam Selangor yang dianggapnya sudah lapuk".



Namun bukannya permohonan maaf atau mengakui kesilapan sebelum ini, sebaliknya Khalid Samad telah menerbitkan satu posting di twitter nya yang seolah-olah menyindir titah Tuanku Sultan Selangor tersebut.

Apalah punya manusia dan pemimpin PAS yang ada ini? Di mana akhlak dan budi bahasa beliau sebagai seorang pemimpin Islam dan Ahli Parlimen?


Share this article

3 Komen:

  1. Khalid samad ni mmg bodoh. kemurkaan sultan tu adalah sejajar dgn tugas baginda sbg khalifah islam wpun mungkin bertaraf negeri sahaja. elok Khalid samad bukak kitab dan baca pulak hadis2 mengenai hukum melawan ketua Negara yg islam. lebih2 lg melawan ketua yg nak tegakkan hukum Allah swt. bangsat mcm Khalid ni pandai cari quran dan hadis bila kena korner dgn lawan politik je.

    jentayu.

    BalasPadam
  2. Org yg takutkan murka Allah swt, gementar gerun hatinya bila disebutkan Kalimah Allah swt. Mcm mana la pulak boleh menyokong Kalimah Allah (swt) disyirikkan ?
    Org yg takutkan murka Allah swt akan mendakwahkan Kebenaran, mengajak manusia kpd Islam. Mcm mana la pulak boleh bela golongan musyrik ?
    Siapakah golongan yg tak pernah merasa diri bersalah, sentiasa benar sendiri, org lain saja yg salah ?

    BalasPadam
  3. KHalid Gereja ni elok kena bagi penampaq Jopon saja - biaq bisu terus.....

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top