Nuffnang

VIDEO : Krisis Lahad Datu - Negara China Pun Tak Akan Terima Tian Chua



"Dengan membuat kenyataan sebagai seorang berbangsa Cina, bagaimana pandangan kumpulan masyarakat lain terhadap bangsa Cina? Kalau boleh dia seorang (berbangsa) Cina, baliklah mana tempat yang dia boleh pergi. Saya rasa kalau negara China ada orang begini, begitu juga (dikecam). Saya tak tahulah dia nak pergi mana, dia tak layak, sengaja nak buat huru-hara dalam negara,"


Kenyataan Ahli Parlimen Batu, YB Tian Chua di laman portal Keadilan Daily yang mengatakan kes pencerobohan di Lahad Datu sebagai konspirasi UMNO menarik perhatian pelbagai pihak termasuk bekas Pengerusi DAP Taman Sri Sungai Pelek, Tan Tuan Tat.


Baca Lagi DI SINI







Beberapa laporan polis telah dibuat oleh komponen parti Barisan Nasional dan NGO beberapa hari lalu di Ibu Pejabat Polis Taiping berhubung dengan kenyataan Tian Chua dalam tabloid Keadilan Daily.



BN Taiping buat laporan polis terhadap Tian Chua


Seperti yang terdapat dalam posting atau entry terdahulu, menyatakan Tian Chua, Elizabeth Waong merupakan orang kuat ARDA di Malaysia dan mereka merancang pelbagai kacau bilau di rantau Asia. Ia secara tidak langsung melibatkan juga Anwar Ibrahim. 


Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top