Nuffnang

SMS Terakhir Wira Negara Kepada Isteri..... Piluuuuu......


"Wahai Isteriku, maafkan abang seandainya abang tersalah cakap mahupun terkasar perbuatan..jagalah dan didiklah anak-anak kita menjadi orang yang berguna.. 

Wahai anak-anakku, maafkan ayah kerana acapkali ayah tiada disaat anak-anak ayah memerlukan kasih sayang seorang ayah.. 

Wahai mak & abah, ampunkan anakmu dari hujung rambut hingga hujung kaki, sesungguhnya mak & abah telah mendidik aku menjadi insan yang berguna pada negara.. 

Wahai Ibu & Ayah Mertuaku, maafkan anakanda kerana memilih kerjaya yang memungkinkan anak ibu & ayah menjadi balu sebelum usia.. 

Oh Malaysiaku, maafkan aku andai aku gugur dimedan perang. Demi Allah aku telah berusaha sedaya upaya.." 




BB : Touchingnye My Heart...... Haduiiiiii..... Huarghh....

Share this article

3 Komen:

  1. HADUHHHH MEREMANG BULU ROMA SAYA..SEMANGATNYA TAKKAN HILANG..SAYA SEBAGAI SEORG GURU TERASA INGIN KE SANA BERJUANG BERSAMA PASUKAN KESELAMATAN JIKA DI IZINKAN..SY AKAN MENDAFTAR NAMA...INsYaLLAH.. ALLUHA aKBARRRRRRR...

    BalasPadam
  2. Titisan darahmu menjadi siram keamanan kami agar terus subur selamanya

    BalasPadam
  3. setiap anak dan isteri/suami anggota keselamatan faham maksud kata kata di atas.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top