Nuffnang

SENSASI!!! Fara Fauzana Hampir-Hampir Di............ Semasa Di Gaza





“Itu adalah pengalaman paling ngeri sepanjang seminggu saya berada di sana. Terdengar bunyi tembakan dari luar bilik hotel dan saya terus menyiarap kerana itulah yang telah disuruh masyarakat di sana jika terdengar bunyi tembakan rambang seperti itu”
Ketika itu, Fara Fauzana memberitahu apa yang difikirkan hanyalah mati namun begitu dia amat bersyukur kerana keselamatan dia dan juga krew Nona yang lain selamat.
Berada di Gaza pada 28 Januari yang lalu, Fara turut memberitahu selain daripada pengalaman seram itu terdapat banyak kenangan manis yang terjadi di sana dan dia sendiri tidak menyangka bahawa Gaza adalah negeri yang amat damai dan tenang. Jauh berbeza dari dengan apa yang dibayangkan oleh Negara lain.
“Saya amat tersentuh hati melihat kesungguhan anak-anak muda di sana di dalam memperjuangkan Negara mereka dari serangan tentera Israel. Dari yang tua hinggalah yang kecil, mereka semua punyai semangat yang sangat kuat”
Fara turut memberitahu akan pergi sekali lagi dan mahu membawa adik beradiknya pergi bersama untuk mereka rasai pengalaman sendiri apabila berada di sana.






Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top