Nuffnang

ISTIHAR PERANG!!! Adakah Ini Jihad? Matinya Sebagai Syuhada?



Sana sini kita dengar kekerasan ke atas bilik gerakan dan penyokong BN hingga kanak-kanak yang sebut sokong BN ikut-ikut ibu bapa pun diserang dan diugut PAS serta PKR.

Kedah dah nak jatuh, Kelantan kedengaran lagu rock Scorpene "Wind of Change" di merata-rata, dan ramai-ramai pemimpin besar atau dikenali PAS tercungap-cungap nak lepas akibat KEBODOHAN pas di tarik hidung oleh Anwar Ibrahim.

Itu pun mereka masih nak ikut-ikut lagi di Anwar dengan Malaysia Spring ala Arab Spring konon. Revolusi memerlukan sokongan ramai rakyat. Kalau BN menang 'fair and square' dengan semua kehendak BERSIH yang merepek-repek dilayani, rakyat TAK akan sokong usaha nak jatuhkan kerajaan secara kekasaran.

Lebai bangang ni semua masih lagi ingat psywar salahkan BN boleh pakai.

Letupan di Nibung Tebal tak mungkin Black Op sesiapa melainkan usaha untuk takutkan pengundi dari keluar.

Itu saja harapan yang tinggal untuk mereka menang. Semua trick dah diketahui dan didedahkan. Kalau buat juga, siapa nak percaya mereka ada alasan nak lakukan???

BUkak serban dan songkok haji, kasi sejukkan kepala bawah air paip dan air con. Dah over heated kerana lebih emosi dari diguna otak tu.

Jawapanya senang, Tinggalkan PAS atau betulkan PAS dengan terajang semua cacai anwar dan balik ajaran Islam yang sebenar yang mencari keamanan dan bukan pertelingkahan.

Share this article

1 Komen:

  1. terpulang pada kesedaran rakyat kelantan nak berubah atau msh nak ditakuk yang lama.pas memerintah kelantan lebih dari 20 tahun,sepatutnya negeri ni menjadi contoh negeri islam yang maju dari segi ekonomi dan sosial tanpa mengharapkan BN.tapi yang berlaku sebaliknya.sinar keislaman memang ada di negeri ni tapi sayangnya diselitkan dgn kata2 makian dan megatakan dia saja yang betol.ada kebimbangan pd rakyat kelantan kalau bn memerintah iaitu tidak ada lg nilai2 keislaman di negeri itu.seperti menghidupkan makyong yang jelas haram disisi islam,panggung wayang yang boleh menyebabkan berlaku gejala sosial di kalangan anak muda,tidak mahu adanya pusat hiburan karaoke perjudian dan sebagainya.Kebaikan pentadbiran kerajaan pas ini adalah wanita tidak boleh bekerja selepas pukul 12 malam.contohnya 7e dan stesen minyak 24 jam,wanita tidak dibenarkan bekerja kerana menjaga wanita dr berlaku perkara tidak baik.wanita kelantan yang bekerja di wajibkan menutup aurat.jika ingkar mereka akan di saman. sebenarya saya mahu BN memerintah mengikut lunas2 islam benar dan tepat. saya berharap negeri kelantan adalah negeri yang maju dari segi ekonomi dan sosial tanpa melanggar ajaran islam..

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top