Nuffnang

Zuraida Hampir Pengsan Melihat SAMBUTAN DINGIN Pelancaran Bilik Gerakan

Sambutan dingin ketika majlis merasmikan pelancaran Bilik Gerakan Wanita Pusat Parlimen Paya Besar, Kulim pada 25 Januari lalu hampir-hampir membuatkan Zuraida jatuh pengsan. Zuraida yang berang dengan Wanita Keadilan Kulim walaubagaimanapun terpaksa meneruskan majlis itu demi menjaga hati segelintir yang hadir.


Pak Tam Raja Lawak yang dibawa untuk memeriahkan majlis tersebut juga gagal menggamit hadirin bagi memenuhi ruang yang disediakan. Khabarnya, pemilihan Pak Tam juga tidak mendapat "green light" daripada kepimpinan atasan.






Zuraida, Ketua Wanita KEADILAN, (dua dari kanan) menyarungkan vest Team Wanita (Tawan) kepada peguam skandal Scorpene, Murni Hidayah Annuar ketika majlis pelancaran tersebut..




Program tersebut dianjurkan oleh Penyelaras Wanita Pusat bagi Parlimen Paya Besar, Samsiah Ismail.

Hadir sama pada program itu, Ahli Parlimen Kota Raja, Dr Siti Mariah Mahmud (paling kanan), Ahli Majlis Pimpinan Wanita Pusat KEADILAN, Sarimah Lisut, Ketua Biro Kebudayaan dan Kesenian Majlis Pimpinan Wanita KEADILAN, Tengku Intan Tengku Abd Hamid dan Timbalan Ketua Dewan Muslimat Pas Pusat.


Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top