Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

PANIK : Sesuatu Tidak Dijangka Berlaku Ketika Ketibaan TSMY Di KLIA


KUALA LUMPUR- Keadaan ‎panik seketika berlaku di Lapangan Terbang Antarabangsa  (KLIA) apabila eskalator yang dinaiki bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin tiba-tiba terhenti seketika.

Insiden itu berlaku dek kerana terlalu ramai para penyokong dan pengamal media menaiki eskalator yang sama bagi mengiringi Muhyiddin keluar daripada Balai Ketibaan selepas beliau tiba di KLIA hari ini.

Muhyiddin tiba di KLIA hari ini ‎selepas beberapa hari berada di Vietnam.

Bagaimanapun keadaan kembali terkawal dan tiada sebarang kejadian yang tidak diingini berlaku.

Sementara itu, ratusan penyokong Muhyiddin hadir ke KLIA hari ini bagi menyambut kepulangan beliau.

Ketibaan Muhyiddin disambut dengan laungan 'Hidup Tan Sri' oleh para penyokongnya.

Dalam pada itu, Muhyiddin ketika bercakap kepada media berkata beliau akan membuat pengumuman penting mengenai perihal karier politiknya pada Khamis ini.

Saya akan adakan sidang media dua hari lagi (Khamis) di mana saya akan jelaskan semua perkara yang berkaitan dengan penggantungan saya, kedudukan saya di dalam Umno dan hal-hal yang lain yang perlu saya jelaskan.

‎"Sementara itu saya masih berada di dalam Umno," katanya. - SUMBER
Share this article

3 Komen:

  1. Baruah Raja Kroni dah tak relevant!

    BalasPadam
  2. dia kaya raya kena buang pun boleh keluar negara lagi.rakyat merana.kais pagi makan pagi kais petang belum tentu makan.doakan depe semua ni mampos saja dan bakr bangkai deme macam jamaludin jarjirs tu.

    BalasPadam
  3. Mukeris xjd mb kedah siap bersiar2 kt luar negara bwk family lg.. xde kesah pon psl mslh rakyat atau serangn bertubi2 dapig dn ayah dia sbdiri pd umno.

    Mnakala mohedeen asal ade je tndakan MT dia mesti lari ke luar negara lps tu balik tnjuk mcm hero konon2.. ini satu lg drama tamil jawa.. tongteng2 mereka xterjejas apa.. sudah kay raya ahli umno yg jdmngsa keliru dgn org2 mcm moheden...

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top