Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

FITNAH : "U-Turn" WSJ Tamparan Buat Mahathir!!!


Disebabkan WSJ, ramai yang percaya Najib mengambil RM2.6 bilion dan menyimpan dalam akaunnya – sama ada sapu semua atau ‘membeli’ pilihan raya umum 2013. Ramai juga yang mentertawakan Najib apabila beliau mengatakan kebanyakan wang tersebut telah dipulangkan dan beliau tidak mengambil keuntungan peribadi daripada wang tersebut.
Ramai juga yang tidak mempercayai Peguam Negara dan mentertawakan beliau dan mengatakan beliau berbohong tentang Najib telah memulangkan kebanyakan wang tersebut.

Tetapi akhirnya, WSJ sendiri yang juga mengakui dua hari lepas bahawa para ‘penyiasat’ bersetuju bahawa kebanyakan wang tersebut telah dipulangkan – walaupun setelah berbulan-bulan WSJ tidak pernah memberitahu kita bahawa wang tersebut telah dipulangkan.

Jadi, siapa yang anda mahu percaya sekarang? Najib, WSJ, AG atau Mahathir?

Siapa yang sering menukar cerita? Najib dan AG atau WSJ dan Mahathir?

Jadi, sekarang kita ada seseorang yang ‘sapu’ duit tetapi kini telah memulangkan duit yang ‘disapu’ itu?

Najib memang tidak pandai dalam urusan ‘korup’ seperti ini, bukan? Asyik memulangkan berbilion ringgit yang beliau sepatutnya boleh ‘sapu’.

Penyiasat-penyiasat di dua buah negara lain yang bersetuju bahawa kebanyakan daripada AS$681 juta telah dipulangkan, dan percaya wang tersebut datang daripada sebuah dana pembangunan Malaysia yang digelar 1MDB, yang ditubuhkan oleh Perdana Menteri, menurut orang yang biasa dengan penyiasatan tersebut.

- Lim Sian See
Share this article

2 Komen:

  1. Ha...dengar lagi cerita dari puak kafir...langsung sesat dunia akhirat..amacam muhdin dan shafiee,,,,khairuddin tu jangan cakp lah diakan dah muflis so cepat cepat cari dahan untuk bernaung minta tolong Umno...Umno say Sorry now Pm Najib bukan Mahaday....no krono kroni. apalagi malau malaun yang terdesak macam khairuddin macm cacing kepanasan ...YTl tu dah kaya raya....so walau sedikit terjejas tapi merka dah fikir masa panjang...cumal anak beranak Mahdeylah...menggelupur dah tak ada orang kuat kat Umno ,harap Mukhriz ..dah out harap muhdin..lagi nyawa nyawa ikan...so ingatlah di akhir zaman ni Allah bayar cash...mungkin dulu mereka mereka ni ada teraniaya orang dengan atau tanpa merka sedari sekarang ...Allah balaslah balik kifarah semoga di akhirat kelak..eingan sikit hukuman ..Wallhualam

    BalasPadam
  2. Betullah tu zaman bapak mereka berkuasa mereka pun ada kuasa. Bila bapak dah tak berkepak anak-anak pun bau hapak.

    Banyak mana minyak wangi dituang ke badan masih tak cukup menghilangkan bau yang semakin pekung.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top