Nuffnang

WOW!!! Bila Rafizi Tarbiahkan PAS!!!



Wow.... Nampaknya Rafizi Ramli sudah boleh digelar Tok Guru ni. Kalau ulama-ulama PAS yang tarbiahkan Rafizi itu perkara biasa. Tapi sekarang dah jadi luarbiasa apabila Rafizi pula yang mentarbiahkan PAS. Hebat tak?

Segalanya bermula apabila Rafizi dan pemimpin Pakatan Harapan seolah-olah mula terasa bahang dengan komen dan ulasan kepimpinan PAS terhadap penubuhan Parti Harapan yang dianggotai DAP, PKR dan Parti Amanah. Lihatlah komen Rafizi ini :

Yang tandatangan perjanjian ini KEADILAN, DAP dan AMANAH. Yang kami nak lawan adalah Najib dan konconya dalam Umno yang menyusahkan rakyat.

Yang parti lain (Pas) tidak terlibat itu terpulanglah dengan keputusan kamu, sudah buat keputusan untuk bersendirian dan saling menasihati Umno.

Saya hormati keputusan itu, tapi tidak perlulah (Pas) perlekehkan usaha parti-parti kami yang sedang menjalankan tanggungjawab kami membela rakyat.


Tidak nampak akhlak Islam (Pas) bila terlalu banyak mengata kepada orang lain, lebih baik tumpu kepada misi masing-masing." Rafizi Ramli
Share this article

1 Komen:

  1. Misi lapiji ramli adalah untuk menjadi bini nombor dua alJuburi....

    Geli betoi bila pondan kaki fitnah ni nak bawak bersembang tentang Islam.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top