Nuffnang

KAH..KAH...KAH...Selepas Kena Bogel, Kini Teresa Cock Buat U-Turn!!!

 

Memang Kanena La Lu Ah So Tua Talak Kawen Punya Olang!!! Busuk Punya Hati, Busuk Punya Perut.... Semua Busuk Ooo.....Selepas teruk dihentam oleh netizen di media sosial, tidak sampai 24 jam YB DAP Teresak Kok telah membuat kenyataan U-Turn berhubung etika pemakaian kaum Iban di Sarawak.

Saya amat hairan dengan pemutar-belitan terhadap tulisan FB saya berkenaan dengan pakaian Iban oleh golongan tertentu.

Saya tidak mempunyai niat untuk menghina atau mengkritik ataupun membuat "value judgment" terhadap kostum kaum Iban, tetapi sebaliknya saya amat menghargai budaya dan pakaian setiap suku-suku kaum di Malaysia ini, itu sebab saya mengambil gambar dengan mereka dan masukkan dalam FB saya.


Setiap kaum mempunyai pandangan dan nilai terhadap pakaian mereka, itusebabnya isu kod pakaian Perkhdimatan Kerajaan menjadi begitu kontroversial apabila ia dilaksanakan. Saya berharap semua pihak boleh hormat-menghormati budaya dan pakaian setiap kumpulan etnik, dan hentikan kontroversi pakaian yang tidak bermakna tersebut.

Let's together make Malaysia a more united and harmonious nation :-))

Berikut antara komen-komen netizen berhubung isu ini :

Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top