Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

VIDEO : Astaghfirullah.... Taksub Melampau Walau Ditimba Musibah!!!



Ni ada satu citer just nak kongsi dengan rakyat Malaysia semua. Umumnya semua maklum sangat dengan situasi dan kesan banjir yang melanda Pantai Timur ketika ini. Memang teruk. Malah ada yang menyamakan situasinya seolah-olah sama dengan kesan tsunami.

Namun, rupa-rupanya ketaksuban Macai PAS kepada Nik Aziz tidak dapat disembunyikan walau ketika mereka ditimpa musibah. Mereka seperti "Beriman" bahawa gambar Nik Aziz terpelihara dan "dijaga" daripada terkena lumpur...... Tanda ia satu karamah.

"Allah 'selamatkan' gambar frame Tok Guru Nik Aziz saja?" 

Surau, masjid, mushaf2 Quran semua rosak kena lumpur tapi gambar Nik Aziz sekeping dalam frame tak kena (kononnya) macai Pas beriman adalah karamah.

Nik Aziz lagi suci dan mulia dari Al-Quran di sisi macai. 

Musykilnya, Nik Aziz sendiri menjadi mangsa banjir. Ni mmg lawak. Hahaha...

Cer korang tengok video ni sendiri....

Wallahu alam


Share this article

8 Komen:

  1. memang nak mampos lah pengikut sesat ni... ini semua salah nicky tu bawa ajaran sesat...kalau letak gambar bogel dalam frame sebelah gambar nicky ...tentu tak rosak sebab lumpur kat bawah ...atas air jernih sikit...bodooo.

    BalasPadam
  2. Dah taksub nak mampos memang macam ni lah. Aku hanya mampu tersenyum sinis mengenang kebebalan dalam ketaksuban puak mereka ni.

    BalasPadam
  3. Dah nak jadi mcm syiah

    BalasPadam
  4. wwwooowww ajaib nyerrr
    wwwoowww dahsyat nyerrr
    begitu luar biasa sekali heheHEHEHEHE

    BalasPadam
  5. Karamah ke atau ISTIDRAQ? Memang kedua-duanya nampak serupa ...

    Karamah tu terjadi sekiranya sentiasa berpegang pada yang HAQ; Istidraq pula sebaliknya - yakni yang BATHIL, datangnya dari pekerjaan penipuan iblis dan syaitan.

    Teringat kata 'hikmat' Nik Aziz - " ... sedia terima bantuan setan kalau setan boleh bantu ..."

    BalasPadam
  6. Di sarankan Nik Aziz di senaraikan sebagai satu aset negara untuk menghadapi bencana banjir dan di bayar elaun. Untuk bencana akan datang bolehlah suruh dia berdiri tengah-tengah air banjir lalu. Sudah tentu air akan menguak ke tepi dan tak jadi banjir.

    BalasPadam
  7. Celakanyaa mulut syaiton durjana dekat atas ni..pernahh ngucap tak weh?ingat ALLAH tak weh?Allahu kesian Allah bagi akal suruh guna

    BalasPadam
  8. Kalau org ramai dah menerima dirinya sbg ulamak (tentulah pandai mengucap ye tak?) tapi buat bodoh aje dgn selamba boleh cakap spt tulis Tanpa Nama 8:42 pagi diatas tu, apa nak kategori kan pulak?

    Pernah mengucap ke atau tak pernah mengucap?

    Macamana pula memperlekehkan kenabian Nabi Muhammad saw yg disamakan dgn mat-mat dikampung sewaktu kecilnya?

    Pandai mengucap ke atau dah lupa cara mengucap?

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top