Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

VIDEO : Kelakuan Suami Artis Yang Memalukan!!!


Kenapalah suami kepada artis ni tak pernah-pernah insaf dan serik? Memalukan je! Sikap biadap Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan yang juga merupakan suami kepada pelakon Umie Aida memang melampau apabila beliau menyumpah seranah adun-adun Kedah dan Perdana Menteri kita Datuk Seri Najib Tun Razak dengan tuduhan “bangang”.

Ini secara tidak langsung mencerminkan peribadi keji beliau. Walaupun selama ini kita tahu bahawa bahawa beliau umpama “anjing” kepada Mahathir namun kita tidak pernah menyangka bahawa beliau sanggup menyumpah seranah adun Kedah dan PM dengan kata-kata bangang dan sebagainya semata-mata kerana adun-adun Kedah hilang kepercayaan terhadap kepimpinan Mukhriz.

Untuk makluman Khairuddin mengemukakan permohonan ke Mahkamah Tinggi untuk mengetepikan pertuduhan kerana cuba melakukan sabotaj terhadap perbankan dan kewangan negara.

Khairuddin, 54, mendakwa pertuduhan itu tidak sah kerana Tan Sri Mohamed Apandi Ali tidak mempunyai kuasa sebagai Peguam Negara pada 12 Oktober tahun lalu.



Share this article

9 Komen:

  1. Anjing menyalak bunyinya...kong Kong kong

    BalasPadam
  2. Memang bangang pun...

    BalasPadam
  3. kalau dia pandai sgt knp dia tak jd PM je or adun ke.. kalau dia pandai dah tentu org pilih dia tak kisah dia dr parti mana pun..ialah kita tak nafikan yg dia pandai ialah mengorat artis..tgk mcm anwar pandai2 anwar pun cuma mampu setakat TPM je.. jgn la bila org tak bersetuju dgn kita kita cop sbg bangang..

    BalasPadam
  4. Hahahaha....laki si umi ni senang senang cakap orang bangang sekarang allah bayar cash kat kau kan dah setepek...kau yang bangang....mukhriz tak bangang adun kedah tak bangang sebab mereka buat tu bersebab tapi kau ...buat kenyataan tu tak ada sebab cuma nak membodek Mahathir dengan Mukriz mana tahu jutawan jutawan tu boleh bantu kau yang dah tak ada projek...commonlah orang semua tahu kau tu sebenarnya bangang sokong orang tua yang dah kemaruk tak dapat tolong kroni....kesian

    BalasPadam
  5. Yg dok isap sampai teloq lagilah Mali!

    BalasPadam
  6. bagi seorang yang gagal ini je la caranya...

    BalasPadam
  7. Najib tetap bersalah

    BalasPadam
  8. Biala kable Dah tk berfunsi mula melatah.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top