Nuffnang

PANASSS!!! Neelofa Bergelar Isteri Ketiga Bekas Menteri?


Heboh ketika ini diperkatakan di media sosial, artis dan usahawan jelita Neelofa sudah sah menjadi isteri ketiga kepada bekas menteri Kementerian Kemajuan Luar Bandar Dan Wilayah, Dato Seri Shafie Afdal.

Setakat ini belum Neelofa belum mengeluarkan apa-apa kenyataan rasmi berhubung isu, ini namun daripada komen-komen di instagram miliknya dapat disimpulkan bahawa cerita ini lebih kepada cakap-cakap kosong pihak yang mencari publisiti murahan.


Hmmm... adatlah bila berada dalam dunia artis kan. Apa pun, Neelofa memang antara usahawan yang semakin berjaya dari hari ke hari.. Dalam banyak-banyak artis yang melibatkan diri dalam bidang perniagaan, Lofa antara artis yang paling terkenal dengan mengeluarkan satu jenama tudungnya sendiri iaitu Neelofar Hijab..

Laporan daripada BBC, penjualan tudung jenama Neelofar yang dikeluarkan oleh pelakon dan pengacara jelita tanah air itu telah mencecah RM50 Juta iaitu dua kali ganda dari jangkaannya.

Jenama tudungnya yang mempunyai hampir 700 pengedar sah termasuk di Brunei, London, Singapura, Australia, Amerika Syarikat dan Belanda tidak dapat menghalang dirinya dari dikatakan sebagai isteri ketiga orang kenamaan.


Tetapi, orang tak semudahnya terus percaya dengan gosip itu.. Iyerlah, kalau Lofa dah kahwin dengan VVIP sekalipun.. Takkan Lofa nak jadi isteri nombor tiga? Dia pun dah boleh dikategorikan sebagai seorang jutawan dan rasanya Lofa dah tak perlu nak cari seorang VVIP untuk tumpang kekayaan dengan menjadi isteri ketiga..

Biasalah tu manusia, tak boleh nak tengok orang senang sikit.. Ada saja fitnah yang mahu disebarkan untuk menjatuhkan kejayaan orang lain.. 
Share this article

2 Komen:

  1. Friday December 18.2015

    OLEH: KAMARUDIN ZAMAN

    KUALA LUMPUR:- Berita menggemparkan kini telah menjadi viral di kalangan peminat Neelofa yang dikatakan telah menjadi isteri ketiga kepada mantan Menteri Kemajuan Wilayah Persekutuan yang juga ahli Parlimen Semporna Datu Seri Hj Mohd Shafie Hj Abdal.

    Kira-kira tiga tahun yang lalu beri panas dan sensasi ini pernah menyebungi Shafie yang terdedah di media-media portal dan media cetak bahawa Shafie telah berkawin dengan seorang arti pelakun iaitu Zahidah Rafik sebagai isteri nombor dua.

    Mengenai latar belakang Neelofa melalui laporan daripada BBC, penjualan tudung jenama Nealofar yang dikeluarkan oleh pelakon dan pengacara jelita tanah air, Neelofa telah mencecah RM50 Juta iaitu dua kali ganda dari jangkaannya.

    Adat bergelar artis, Neelofa juga turut berhadapan dengan kontroversi. Dan dia memilih untuk tidak melatah diatas perkara tersebut. Jenama tudungnya yang mempunyai hampir 700 pengedar sah termasuk di Brunei, London, Singapura, Australia, Amerika Syarikat dan Belanda tidak dapat menghalang dirinya dari dikatakan sebagai isteri ketiga orang kenamaan iaitu tidak lain dan tidak bukan Datuk Mohd Shafie Abdal.

    Tetapi sayang sekali sekarang dengan berpakaian Neelofa yang menjuluk mata bagi menggahairakan hawa nafsu lelaki berpakaian mendedah pahaknya itu dia Neelofa dinobatkan sebagai wanita pelacur-sundal terhormat.

    Sebagai seorang muslimah untuk menarik kaum lelaki dia sanggung mendedahkan auratnya kepada bukan muhrim ia berpakaian sebegi rupa bukan ciri-ciri seorang Islam.

    BalasPadam
  2. Saya ambil perkongsiannya sahaja dari Tuan punya blog dan para pengomen,lain tiada dulu kini dan selamanya.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top