Nuffnang

PANASSS!!! Yuktes Dedah Tawaran Tun M Yang Menjengkelkan!!!


Sebuah blog (Buletin Sengal) telah membuat pendedahan yang menggemparkan perihal pengakuan bekas pembantu peguam Anwar Ibrahim, Yuktes Vijay dalam postingnya di Facebook. Blog tersebut telah memuat naik posting Yuktes seperti berikut :

Dia menceritakan bagaimana Ainina Saaduddin telah memujuknya agar membuat perakuan yang dia telah diliwat oleh Anwar Ibrahim dengan menjanjikan kemewahan dan kesenangan sekiranya, Yuktes bersetuju dengan cadangan tersebut.

Ainana Saaduddin dikatakan salah seorang kroni Tun Mahathir dan merupakan antara yang lantang mengecam Najib dan kepimpinan UMNO walaupun pada masa yang sama, beberapa pihak pula mendedahkan Ainina naik angin apabila beberapa projeknya di Langkawi, tidak disokong oleh UMNO Pusat.

Bekas anggota Wanita UMNO Langkawi itu menyertai Khairuddin Abu Hassan dan Matthias Chang melakukan serangan dalam usaha menjatuhkan dan menggulingkan Najib Abdul Razak daripada menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Pendedahan berani yang dibuat oleh bekas pembantu peguam Anwar Ibrahim itu, tidak seharusnya dipandang ringan. Apatah lagi, dalam isu liwat sebelum ini pun, para penyokong Anwar Ibrahim mati-mati menuduh Najib Abdul Razak yang mendalanginya.


Share this article

1 Komen:

  1. jgn tunjuk bodoh la! yuktes dah hidup balik ke!! ingat tak bangun dah!!

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top