Nuffnang

TAHNIAH : Pasukan #NFDP B13 Malaysia Juarai Kejohanan Elit Eropah (25 Gambar) #IberCup


Mereka tidak diletakkan harapan. Mereka bukan pasukan pilihan. Namun mereka buktikan, sekiranya latihan dan sistem yang betul digunakan, Malaysia mampu melakar kejayaan dalam permainan bolasepak di peringkat antarabangsa. 


Tahniah buat pasukan NFDP B13 Malaysia di bawah didikan jurulatih tempatan Lim Teong Kim yang telah menjuarai kejohanan remaja Iber Cup yang turut disertai pasukan remaja elit eropah. Pasukan yang dibentuk di bawah Pelan Pembangunan Bolasepak Negara dengan matlamat sebenar layak menyertai kejohanan Piala Dunia Remaja pada tahun 2020.

Kejayaan pasukan NFDP ini leboh manis dengan beberapa pencapaian yang mengkagumkan sepanjang kejohanan. Mereka tidak pernah tewas, menjuarai kumpulan, dan turut melakar kejutan menewaskan pasukan pilihan Atletico Madrid yang pernah menuntut USD 10 Ribu untuk perlawanan persahabatan.


Disertakan di bawah gambar-gambar menarik menjelang, semasa dan selepas perlawanan akhir Piala Iber menentang Sporting Lisbon B13 yang dimenangi pasukan NFDP B13 Malaysia dengan jaringan 2-1.
















































Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top