Nuffnang

VIDEO : MELAMPAU!!! ISIS Malaysia Nak "Letupkan" Mahkamah? @PDRMsia @ZahidHamidi



"Kami baru bermula, dan kami akan pergi lebih jauh. F.U.C.K... Fuck Demokrasi!!!" Itu antara laungan mereka yang kononnya tidak percaya lagi kepada sistem perundangan mahkamah gara-gara pemimpin kesayangan mereka Anwar Ibrahim dipenjarakan kerana didapati bersalah meliwat pembantu khas beliau Saiful Bukhari.

Dan mungkin disebabkan sambutan Tahun Baru Cina yang akan datang ini, 4 anak muda ini telah menyatakan satu tindakan seolah-olah mengugut pihak keselamatan untuk "meletupkan" mahkamah dengan membakar mercun di hadapan mahkamah pada 18 Februari 2015 jam 11.30 malam. Mungkin mahkamah yang dimaksudkan adalah "Palace of Justice" Putrajaya jika merujuk kepada kes Anwar Ibrahim.

Cuma agak kelakar di sini apabila lelaki bertopeng merah itu memegang satu poster yang kelihatan seperti Nora Danish, sedangkan tiada satu ucapan pun yang menyebut tentang artis tersebut.

Apapun, pihak keselamatan khususnya PDRM tidak harus memandang ringan perbuatan ini yang seolah-olah mengikut gaya dan perbuatan yang dilakukan oleh ISIS.

Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top