Nuffnang

MOHON DISEBARKAN!!! Video Individu Spray Bas Polis Tersebar!!!



Semalam penulis telah berkongsi gambar badan bas polis telah di spray dengan perkataan "fuck" dan logo anarkis.....namun, perbuatan biadap dan kurang ajar ini telah berjaya dirakam oleh individu yang berada di tempat kejadian. 


Mohon kepada semua rakyat Malaysia yang bencikan perbuatan biadap ini untuk membantu pihak PDRM mengesan individu tersebut dengan menviralkan video ini.




Polis akan mengenal pasti pihak yang bertindak di luar batasan pada perhimpunan yang menyuarakan simpati terhadap Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, di ibu negara, semalam.

Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Noor Rashid Ibrahim, berkata pihaknya akan meneliti rakaman atau gambar situasi pada perhimpunan itu sebelum mengenakan tindakan terhadap mereka yang terlibat. 

"Setiap perhimpunan ada dokumen dan gambar mengenainya termasuk perbuatan janggal atau luar biasa yang berlaku. Kita akan cuba kenal pastinya menerusi gambar yang kita ada," katanya kepada pemberita selepas majlis penutup kejohanan boling Piala Ketua Polis Negara, di sini, hari ini. 

Noor Rashid berkata, polis sekali lagi mengingatkan penyokong terbabit supaya sentiasa mematuhi undang-undang dalam mengadakan perhimpunan bagi mengelakkan daripada dikenakan tindakan. 


Beliau berkata, polis berpendirian tegas untuk mengenakan tindakan terhadap mereka yang bertindak di luar batasan termasuk melakukan penghinaan dan hasutan. 

"Kita kena ingat bahawa mahkamah sudah pun mengadili Datuk Seri Anwar. Penyokong yang tidak berpuas hati, saya nasihatkan supaya apa juga tindakan dan diluahkan

Ini videonya.....


Atau yang ini...




Mohon disebarkan....
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top