Nuffnang

PANASSS!!! Aksi Nabila Huda Undang Komen Lucahhh!!!





Seorang lagi selebriti tempatan kita menerima komen lucah dari lelaki bermata keranjang.. Kali ini anak kepada roker terkenal, Nabila Huda menjadi mangsa..


Kalau mata manusia biasa yang melihat gambar yang dimuatnaik oleh Nabila pastinya tak terlintas dan terfikir benda-benda yang pelik..

Tetapi kalau lelaki yang bermata keranjang tengok mesti ada sahaja yang nak di komen.., pasti kebanyakkan komen yang berunsur lucah....

Semua ini terjadi apabila sebuah Facebook telah memuatnaik gambar Nabila sedang berniaga sosej di sebuah expo.. Hmm.. Miss A pun sakit hati sangat tau bila baca komen-komen mereka ni.., gambar macam ni pun nak jadi bahan lucah..




Beginilah, Miss A nasihatkan lebih elok jika kita bersangka baik dengan foto-foto yang dimuat naik oleh selebriti.. Mereka juga manusia, tak salah rasanya Nabila nak berniaga apa sekalipun asalkan benda tu halal.. Korang yang selalu berfikiran lucah tu sudah-sudah la..Miss A/UtaraNews.com
Share this article

1 Komen:

  1. Apa nak heran... selebriti ni pernah lebih lucah perbuatannya dan gambarnya di alam siber... tak payah nak tunjuk baik sangatlah!!!!

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

Networkedblog

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top