Nuffnang

OPS DAULAT : EKSKLUSIF!!! Gambar2 Operasi Anjing Perang Mengesan Mayat Dan Senjata Pengganas Sulu



Kompeni Anjing Perang..itulah antara kompeni atau unit yang bersama dalam mana-mana perang atau operasi ketenteraan. Operasi menyelamat dan mengesan juga melibatkan mereka kiranya ada bencana gempa bumi..ada bangunan runtuh..Kompeni ini berpusat d PULADA, Ulu Tiram. Johor !




Kali ini..di Lahad Datu..Kompeni Anjing Perang bukan lagi berhadapan dengan mencari mayat dalam runtuhan gempabumi..kali ini..unit ini d tugaskan memburu pengganas..mengesan senjata malah mengesan mayat pengganas yang berselerak d tanam d kawasan paya..

Tujuan puok babi kiram ni hanya satu..nak perlahankan pergerakan Anggota Keselamatan kita memburu mereka..Kiram III vavi silap besar..dia berhadapan dengan Malaysia dengan seluruh doa rakyat Malaysia..akhirnya Allah permudahkan segalanya kepada semua yang terlibat !

Beberapa ekor anjing yang d latih khusus untuk mengesan dan memburu musuh termasuk dari jenis German Sherperd atau Alsatian yang d latih khusus termasuk mengesan senjata termasuk bahan letupan..anjing ini d latih khusus mengikut kemahiran tersendiri.













Ada yang pakar jejak manusia..ada yang pakar jejak mayat..ada yang pakar jejak senjata..!




Share this article

11 Komen:

  1. minta Mat Sabu turun ke Sabah dan angkat mayat pengganas.... dia pandai cakap sangat.

    BalasPadam
  2. Malangnya anjing ni haram....sumber: alquran

    BalasPadam
    Balasan
    1. bykla hg haram ..jgn suka2 hati nk jdkan Al-Quran sumber rjukan kalu xphm btl2

      Padam
    2. anjing xharam la brader ..jgn suka2 ati tag al-quran kalu xpham

      Padam
    3. anjing tak haram, tapi najis.....dan boleh disamak...

      Padam
    4. Kalau bela dalam rumah yer haram..tp xseharam babi..kalau di bela untuk tujuan macam ni rasanya xder masalah..kompeni ni pun saya rasa bukan muslim yang handle..apa yang saya belajar kalaubagi anjing yang dahaga dan kelaparan tu makan dan minum pun kita dapat pahala..

      Padam
  3. sape kate anjing haram.. yg haram lelaki dan perempuan, bersentuhan bukan muhrim.. pgg anjing bley samak..

    BalasPadam
  4. info utk yg keliru..anjing tak haram. malah harus digunakan dalam perburuan..tetapi ada syarat2 yg perlu dipatuhi. boleh rujuk pada hadis nabi.

    BalasPadam
  5. kena bnyak blajar lagi..jangan main suka2 je haram apa bagai....anjing ye haram dimakan dan dijadikan elemen2 utk kegunaan seharian seperti makananm diambil DNA untk kosmetik namun sekiranya digunakan utk pemburuan, jaga tanaman, perang dibolehkan disebabkan sifat2 yang ada pada anjing tersebut seperti kuat deria bau, cekap dan mahir dalam aspek2 tertentu...bnyakkan membaca dan mengaji...

    DAN SEBAGAI RAKYAT MELAYU MUSLIM KITA PERLU MENDOAKAN KESEJAHTERAAN DAN KESELAMATAAN ANGGOTA YANG BERJUANG BERMATIA2AN UTK PASTIKAN MALAYSIA SEJAHTERA...

    jangan dok agung2kan pengkhianat negara, bnyakkan baca, kaji dan fikir ...jangan TAKSUB

    sebagai rakyat biasa itu yang mampu kita lakukan...sekiranya nak pegang senjata tak mampu doakan mereka yang terlibat...

    BalasPadam
  6. pengkhianat negara? yg senang2 bagi IC sama diorang sulu..indon tu la kan.

    BalasPadam
  7. maaf..bukan Kompeni Anjing Perang tapi Cawangan Anjing Perang..dan handler yang mengendalikan anjing ini ada yang beragama islam dan berbangga untuk berjuang bersama anjing perang..

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top