Nuffnang

VIDEO : Selepas Anuwar, Kini Giliran N. Izzah Pula Diserang. Gilalah!!!


“Saya tidak tahu siapa mereka tetapi mereka kelihatan mempunyai banyak pengetahuan tentang produksi video,” kata Datuk Saifuddin Nasution Ismail dalam satu sidang akhbar di Ibu Pejabat PKR semalam.

Setiausaha Agung PKR Itu juga mendakwa, beliau dan beberapa pemimpin lain dijemput oleh agen “Umno-BN” untuk melihat beberapa keping gambar video seks dikatakan melibatkan Nurul Izzah, ahli parlimen Lembah Pantai dan kedua yang melibatkan bapanya.




Selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim, pejuang siber Umno sekarang bercadang menyerang anak perempuannya Nurul Izzah Anwar dengan video seks untuk merosakkan imej bersihnya, dakwa Datuk Saifuddin Nasution Ismail hari ini.




Saifuddin menambah agen tersebut juga memberi amaran mereka mempunyai beberapa video lagi yang sedang disiapkan melibatkan pemimpin PKR lain termasuk Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim. Menurut laporan media semalam, Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali juga dikatakan terlibat dalam satu video lain.

“Ia adalah amaran, ugutan politik... sebagai ahli politik senior, kita tahu tujuan akhirnya untuk menyebabkan kerosakkan maksimum terhadap integriti pemimpin kita.

Apa pun sekarang ni.., kita tunggu je lah kemunculan video tu seperti yang Saifuddin Nasution dedahkan petang semalam........




Geng Pakatan kata ni pelakon video Izzah tu.. Betul ke? 



Share this article

1 Komen:

  1. Jangan2 isu 'video Izzah' ni semata2 nak larikan tumpuan kepada video sebenar, tak? 'Video mahasiswa Sabah' tu yang lebih afdal...

    Isk..isk..isk...

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top