Nuffnang

EKSKLUSIF : 3 Pemimpin Politik Malaysia Disahkan Terlibat Krisis Lahad Datu?


EKSKLUSIF!!!!! Kita telah mendengar serta membaca pelbagai desas-desus penglibatan individu tertentu dalam krisis pencerobohan pengganas di Lahad Datu. Tetapi apa yang hendak dikongsi di sini adalah bukti-bukti yang telah didedahkan sendiri oleh satu unit perisikan tentera!!! So, status kebolehpercayaannya AMAT TINGGI!!!

Manila – Philippine Military Intelligence mengesahkan kehadiran Sivarasa dan Tian Chua ke Manila, Filipina pada 7 Februari 2013, yakni dua hari sebelum pendaratan Pengganas Kiram ke Lahad Datu pada 9 Februari 2013. 



Media antrabangsa seperti Reuters, Inquirer  Manila Times, The Philipine.ABC.CBN, Wikileaks dan Kedutaan Amerika di Manila mengesahkan akan “Pembabitan Individu Pembangkang dari Malaysia”. Kemudiannya individu pembangkang ini dikenalpasti sebagai Tian Chua, R. Sivarasa dan Bapa Pengkhiamat Negara Anwar Ibrahim. 

Dua hari lepas, Atik Husin dan Holanda mengesahkan di Mahkamah Tawau bahawa mereka dibayar upah dan wang oleh seseorang semasa di Filipina lagi. 

Pada 8.2.2013 iaitu sehari selepas R.Sivarasa dan Tian Chua bertemu dengan Kelompok-Kelompok MNLF, dipercayai memberikan Sejumlah Wang yang maha besar kepada MNLF untuk mengkucar-kacirkan Sabah menjelang Pembubaran Parlimen kononnya pada 1.3.2013

Perjumpaan pada 7 Feb 2013 merupakan janji manis Buku Jingga ke-2, dua orang pengkhianat kepada penceroboh untuk menceroboh negara sendiri. 


Begitu juga bapa segala pengkhianat negara Anwar Ibrahim turut bersama-sama berada di Manila bertemu Nur Misuari. Ini juga dipantau oleh Philipine Militarry Intelligent dan dilapor oleh media-media cetak antarabangsa. 




Mereka Ke Manila Membawa Wang pada 7.2.2013…2 Hari Sebelum Pendaratan Pertama Pengganas Kiram 




RM 20 JUTA ANWAR BAYAR LAJIM

Ramai orang di luar sana tidak mengetahui bahawa Bapa Pengkhianat Negara Anwar Ibrahim, telah membayar Lajim sejumlah Wang RM20 Juta untuk melompat lagi kepada PKR. Info ini diberitahu kepada kami oleh Salah Seorang Pegawai Tinggi Lajim di Kementerian Perumahan…(Kinabaluboy akan ulas perkara ini kemudian). 

Maknanya, jika Anwar boleh bayar Lajim RM20 Juta supaya melompat parti. Maka anda teka berapa Jumlah Wang yang Anwar usahakan kepada Kelompok MNLF ini? 

Mereka hendak membeli sesiapa sahaja sekarang, bapa Saiful mereka beli, dan cubaan membeli Dato’ Eskay turut dibuat. Sekali lagi janji Buku Jingga Bapa Pengkhianat Negara Nombor 1, bukan sahaja Sabah malahan Sarawak juga mahu dituntut oleh Misuari. Maka terancamlah keselamatan Sabah & Sarawak. Di Sarawak, NDI melalui Global Witness yang dibiayai oleh (George Soros) yang merupakan penyagak matawang turut fokus kepada Sarawak, turut mengkucar-kacirkan negeri Sarawak. 

Isu ini Kinabaluboy akan sambung dua tiga hari lagi, krew strategik kami baru sahaja terbang ke Sarawak untuk mendapatkan maklumat eksklusif untuk anda. Sabah & Sarawak adalah fix deposit BN mereka hendak meruntuhkan secara kejam, pertumpahan darah dan menggadaikan negara.

Is Money An Issue? NO. Lihat kepada kesanggupan membayar bapa Saiful berapa juta!. Juga Offer membayar Dato Eskay any amaunt to any account in any country. Bermaksud unlimited budget ditaja oleh siapa? 

- SUMBER


KRONOLOGI



16.7.2012 - Anwar jumpa Nur Misuari secara rahsia dan berasingan. Pertemuan melebihi 1 Jam.




17.7.2012 - Anwar sekali lagi bertemu Nur Misuari. Pertemuan kurang 1 Jam.


18.7.2012 - Sehari kemudian, Anwar membayar Lajim RM20 Juta untuk tinggalkan UMNO. Imbas semula pada tahun 1994, Anwar membayar Lajim RM3 juta supaya tinggalkan PBS.

12-13.10.2012 - Anwar ke Lahad Datu, turut mengadakan pertemuan dengan Kumpulan Kiram.

18.10.2012 - Anwar sekali lagi menemui Nur Misuari! Pertemuan kali ini sangat serius dan fokus.

2.11.2012 - Anwar mula membuat "spin" dengan lagu "SABAH NAK HILANG"

1.12.2012 & 7.12.2013 - Anwar sekali lagi mempengaruhi minda rakyat dengan lagu "SABAHNAK HILANG"

17.1.2013 - Kapal Perang USS Guardian berlabuh secara salah di Laut Sulu.

29.1.2013 - Anwar meyakinkan rakyat Malaysia "SABAH DAH HILANG"

7.2.2013 - ANWAR menghantar Tian Chua & R. Sivarasa ke Manila. Mereka turut membawa dan menguruskan sejumlah wang. Pergerakan mereka diintip oleh Philipine Military Intelligence.Anwar turut berjumpa sekali lagi Nur Misuari, pertemuan Anwar dengan Nur misuari direkod dan diambil gambar oleh Philipine Military Inteligence.

8.2.2013 - Sebelum mendarat di Lahad Datu, pengganas-pengganas Kiram memberikan sejumlah wang yang banyak kepada keluarga masing-masing selepas mereka dibayar-upah oleh seseorang. Mereka meneka istilah Individu Penting Pembangkang Malaysia, ianya merujuk kepada Anwar Ibrahim.

9.2.2013 - Pendaratan pertama Pengganas-pengganas Kiram, selepas kedatangan Tian Chua dan R.Sivarasa pada 7.12.2013.

              - Pada hari yang sama juga, Tian Chua dan R. Sivarasa mendarat di KLIA.

16.2.2013 - Nurul Izzah Anwar memperlekeh PGA.

19.2.2013 - Pengganas Kiram menaikkan bendera Kiram di sekitar Kg. tandou dan Kg. Tg. Batu di Lahad Datu.

               - Pada hari yang sama, di Kuala Lumpur, Tian Chua dan R. Sivarasa mengadakan Press Conference mengenai Filipina.

28.2.2013 - Pengganas Kiram dimaklumkan Parlimen akan dibubarkan, SERENTAK dengan itu juga serangan dimulakan ke atas pasukan keselamatan kita.

               - Anwar berharap dengan "peperangan" yang meletus di Lahad Datu, kerajaan akan mengisytiharkan Darurat di Sabah. Anwar berharap PRU13 hanya akan diadakan di Semenanjung.

               - Pada hari yang sama Anwar menyanyi dengan gembira lagu "SABAH DAH HILANG"

1.3.2013 - Inqurer.Net, The Manila Times, Reuters, Kedutaan Amerika di Manila dan Wikileaks menyebut "Tokoh Pemimpin Pembangkang" lebih jelas "Anwar Ibrahim" terlibat dalam Pencerobohan di Lahad Datu. Mereka diberitahu oleh Philipine Military Intelligence!

              - Pada hari yang sama, Tian Chua mengatakan kes di Lahad Datu SANDIWARA!

4.3.2013 - Media Antrabangsa ABS.CBN melaporkan Pengganas Kiram sebenarnya diundang oleh "Tokoh Pembangkang" lebih tepatnya ialah "Anwar Ibrahim"!

7.3.2013 - Anwar membayar Azlan Mohd. Lazim supaya memohon maaf kepadanya dan menyertai PKR. Anwar menguruskan hal ini melalui Johari Abdul.

             - Nur Misuari dalam FB nya menyatakan Kegembiraannya, Azlan Mohd. Lazim memohon maaf kepada Anwar!

10.3.2013 - Ejen kami seorang Palauk yang terlatih, memaklumkan kepada kami bahawa Pengganas Azumudie sudah mati ditembak pengawal elitnya atau 4 orang askar MNLF.

             - Sebuah lagi Media Internasional, Global Research mendedahkan "Anwar Ibrahim" dalang di sebalik Pencerobohan di Lahad Datu!

11.3.2013 - Pasukan tentera Filipina berjaya menangkap 38 Pengganas Kiram yang melarikan diri dari Lahad Datu, bersama-sama mereka sejumlah Senjata M16, senapang patah, pistol dan senjata tradisonal seprti parang dan pisau.

12.3.2013 - Wikileaks sekali lagi mendedahkan "Anwar Ibrahim" terlibat dalam Pencerobohan di Lahad Datu.

13.3.2013 - Azmin Ali Mengakui Anwar memang ada menghubungi Nur Misuari!

15.3.2013 - PKR menyatakan sokongan kepada Harry Roque mengadakan Protes di Kedutaan Malaysia di Manila.

16.3.2013 - Setiausaha Luar Filipina mengesahkan mereka mempunyai Bukti Kukuh penglibatan Anwar Ibrahim dalam pencerobohan pengganas Kiram di Lahad Datu!

20.3.2013 - Akhirnya, tidak tahan dengan pendedahan demi pendedahan, Anwar mengaku ada menemui Nur Misuari !

21.3.2013 - Pengganas Kiram didakwa di Mahkamah Tawau. Beberapa Pengganas Kiram menyatakan kepada Mahkamah mereka Diupah, Dibayar dan Dijanjikan bayaran.

22.3.2013 - Ejen Palauk kami di Kunak dan Lahad Datu menyatakan Keluarga Pengganas Kiram di Filipina menuntut Ganti Rugi dari "Tokoh pembangkang Malaysia", lebih tepat "Anwar Ibrahim" (Butiran maklumat akan menyusul selepas ditranslate ke dalam bahasa Melayu).

*Nota : Pertemuan Anwar dengan Nur Misuari ketika Anwar menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan pada pertengahan tahun 1990an tidak disertakan.


- SUMBER
Share this article

57 Komen:

  1. jangan lupa, pembelian jeneral bersara ke dalam pakatan mungkin ada tujuan. Mungkinkah mereka menjadi penasihat keselamatan kes lahad datu dan merancang mencucuk kakitangan keselamatan untuk berpaling tadah ... atau RAMPASAN KUASA?????

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya sngt setuju dgn pandangan ini.

      Padam
    2. Biar mahkamah yang menentukan mahkamah kita ni jujur n telus n bebas rasuah, tugas kita sebagai rakyat adalah mengetegahkan dan menekankan benda ni ke mahkamah, ak tengok 2 2 pihak ni ak pun x tahu mana 1 betul, 2 2 pun bukan sempurna, nk kata kerajaan x wat dosa ye, kerajaan mne de wat dosa coz kerajaan bukan khalifah yang khalifahnye manusia- jadi yang khalifah tu ada diantara kedua2x pihak pembangkang pun ada kerajaan pun ada, pikir balik pe mau herankan Isteri nabi Aisah gn Saidina ali pun penah berperang sesama sendir iaitu dalam perang jamal tapi ok lah 2 2 masuk syurga, yang kite ni pe cer mcm2x perangai org ada pangkat n harta ni. bek g sedekah duit tu bagunkan plastin lagi bagus sekadar mengarut bye................

      Padam
    3. setuju dengan Tanpa Nama..

      Padam
  2. kalo betul ANUwar dalang disebalik semua kejadian ini ...harap pihak kerajaan ambil tindakn undang2 dgn segera,jgn biarkan manusia seperti ini bermaharajalela..sanggup mngkucar-kacirkan ngara,suka mnghasut sna sni ...peristiwa kematian perwira negara akan di ingati smpai bila2..Al~fatihah

    BalasPadam
  3. jgn nak putar belit. ada bukti dedah dan lapor polis. jgn nak spin. tak habis habis hadi lembu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  4. pukimak punya blogger... ni org byar ko ke??hahaha.. sial... bru aku sorang ckp ko sial.. lum lg org lain yg baca ni ckp ko sial dalam hati..lama2 jd doala tu pd ko fitnah org..kalau anuar slah,ko report polis la... tgk bukti ko ni sumbat anuar ke ko yg tersumbat....penat dh dgr anuar kna tuduh...tp smpai skg x msuk lokap.ertinya dia x bslah..fuck!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. keh keh keh ... ganeh nye... siap mencarut... agak2 nye le .. sumaph sial tu boleh di guna pakai ke bila di keluarkan dr mulut org yg suka mencarut.. keh keh keh

      Padam
    2. bt x pcaya pulak... betul atau x.. xpyh nk maki2 org lah.. manusia mmg la org yg meka ouja or suka..klu di jentik sikit mula nk hangen...astaqfirullah.. setiap manusia tetap ade baik n buruk.. bkn malaikat..tapi jika kburukan terlampau kterlaluan..mmg ptut dihukum..

      Padam
    3. g satu..meka mmg tgh kumpulkan bukti..igt bengong n xder akal cm kamu ke..taw nk maki je... kalu tgkap tanpa bukti senanglah org2 mcm kamu ni lahi skan nk maki .mncarut bagai slahkan kerajaan kan..mengucap sikit wet

      Padam
    4. kau la yg sial x 40 ... aminnn

      Padam
    5. blogger ni memang patut pun dapat maki hamun...politik pun politik gak...tak semua cerita rekaan kau semua org percaya...sape yg percaya wira keyboard ni memang tak da akai...BN tuduh PR dalang..PR tuduh BN dalang...ini biasa la dlm politik yg 50-50 ni..masing2 nak tipu rakyat..masing2 nak pengaruhi rakyat..sape pandai menipu..menang..dua-dua ni sama je..Blogger ni cuma ibarat hamba pihak tertentu je...disebabkan blogger yg mcm ni la rakyat boleh berpecah belah..pedulikan blogger ni..biarkan dia bersama keyboardnya..dia memang dah dibayar utk mereka-reka...

      Padam
    6. terserlah sggh 'KE-BODOH-AN-NYA'..

      Padam
    7. Sapa yg terpercaya anwar punya angkara diharap keluarga dia dgn dia sekali kena tempbak dgn penceroboh berkenaan sampai berkecai, amin...

      Padam
    8. Sapa yg tak percaya anwar punya angkara diharap keluarga dia dgn dia sekali kena tembak dgn penceroboh berkenaan sampai berkecai, amin...

      Padan muka pembetulan dari yg sebelumnya...
      Orang munafik neraka paling bawah skali.

      Padam
    9. X perlu maki2 & taksub sangat. Sampai masa pasti akan diketahui juga..

      Padam
    10. inikah ajaran yang diajar oleh ibu bapa kita sejak kecil lagi???....memaki hamun orang ikut sedap mulut sendiri jer...apalah yang ko dapat klu pun blogger ini fitnah ke atau putar belitkan cerita...bukan ko yagn dia kata tp "bos" ko...tp yg dapat dosa maki hamun ko bukannya "bos" ko....jd apa yang ko dapat dgn membela "bos" ko....NOTHING kan...dosa jer....bawa2 lah bertaubat...amin

      Padam
    11. you maki lagi I saman

      Padam
  5. Hanya dgn pilihanraya saja dapat menyelesaikan ini semua... Letih penat dan bosan dgr cite2 mcm ni hari hari...

    BalasPadam
  6. Ini blogger n sumber2 yg dnyatakan spt manila inquirer sbnrnya telah d byr oleh org yg bkuasa d malaysia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yee la tu. Benda yang ada bukti kukuh depan mata tak nak percaya. Tunjuk la bukti media Filipina kena beli. Ada? Tak deee. Tapi itu yang dia nak percaya sangat.

      Padam
  7. Semuaa tuduhan itu blh d jwp oleh ahmad malandi...

    BalasPadam
  8. Jika bnar,hukum sj..
    Sapa sj yg mgkhianati negara.. Kasi hancur..

    BalasPadam
  9. macai dah sampai.... hehehe

    BalasPadam
  10. Oii macai... ini tahun ajak la anwar p buat haji? ada berani kaaa?

    mesti tak berani! tipu banyak!

    BalasPadam
  11. politik malaysia x pernah bersih!!! kita tukar!!!!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak payah tukar, kau saja tak bersih orangnya

      Padam
  12. sejak dahulu anwar tu pengkhianat negara no 1.

    BalasPadam
  13. dan anwar tu kemaruk sangat2 nak jadi PM...

    BalasPadam
    Balasan
    1. sian dia...

      Padam
    2. yg aku kesiannye adalah korg...dah tua2 pun diperbodohkan dgn cerita rekaan blogger ni...gaduh sama bangsa...kahkahkah...percaya sangat kat blogger ni sampai begaduh sama bangsa....blogger ni apa dia tau pasal kebenaran????apa yg dia tau cuma "yes BOSS" je...lepas tu dia baca komen korg dia gelak je...gelak tengok kebodohan korg percaya apa dia tulis...kihkihkih...

      Padam
  14. nak jatuh dsai pun biarlah dgn berhujah cerdik, tapi kalau ketua dah kaki fitnah macai nk jatuh lawan pun dgn fitnah ajak berdebat tak mahu,,

    BalasPadam
  15. ANwar semua bleh....depan bleh..belakang bleh, tali barut bleh, putar belit ble...pelbagai lagi..manusia dua alam...kpda pencacainya, ko satu dua orang saahaja
    yang masih x Percaya lagi....banyak bukti telah di dedahkan...tapi kerana buta hati dan terlalu bangang tetap menolaknya....agak-agak kau ni anwar dah balas belakang ko kot......

    BalasPadam
    Balasan
    1. mmg betui...nih la namanya emnyokong membabi buta, org dgr dan lihat kemudian TELITI dan SELIDIKI sebelum terus jump to conclusion, but again, inilah acuan mereka2 yg menyokong Papa Homo Al-Jub nih ..jgn sebut sikit mulalah dornag mencarut memaki hamun tanpa usul periksa apakah bukti2 yg disertakan itu masuk akal, sahih dan boleh dipercayai atau sebaliknya....drai kronologi yg disertakan rentetan peristiwa yg terjadi adalah satu FAKTA yg boleh diterima dan ini disertai dgn pengakuan mereka2 yg terlibat spt perjumpaan2 yg disebutkan diatas..apatahlagi iyanya dilapurkan oleh berita2 luar dan kalaupun ada yg berkata utusan , TV3 semua xbole pakai spt yg pehak2 pembodek Al-Jub katakan, media2 ini hanya melapurkan apa yg diPETIK dari luar... so wahai mereka2 yg membenci sangat2 dgn BN/UMNO dan terlalu ghairah mau tukar kerajaan dna mau sangat siAl-Jub menjadi PM tuh bawak2lah berisgtigafar banyak2..kalau Allah dah izinkan dia jadi PM tentu dah lama dia dpt jadi tapi kenapa sampai sekarang tidak dan lagi belajar2lah terima hakikat qada dan qadar Allah SWT..jgn hanya tau bertakbir tapi tak reluctant menolak ketentuan Allah...

      Padam
    2. suka ngn msg niii...

      Padam
  16. Salam Sejahtera.

    Terima Kasih Kepada Semua Yang Membaca Blog Ini. Untuk Makluman Semua, BB berblogging ini adalah secara sukarela. Tiada paksaan! Tiada Bayaran atau Diupah!!Kepada yang menerima apa yg BB kongsikan, terima kasih banyak2. Kepada yang memaki hamun dan mencerca, terima kasih....terima kasih....terima kasih.

    Untuk makluman jua, BB bukanlah ahli kepada mana2 parti politik!!! Dan mungkin jua tidak akan!!!!! BB menulis dan share apa yg BB rasa itu betul. Itu saja. Dan kalau ada yang tidak dapat menerima, BB mohon maaf!!! Itu hak ANDA JUA.

    Cuma BB masih tertanya2 kenapakah orang yang "KENA" telah membuat Sumpah Laknat, TETAPI orang yang DITUDUH tidak pula membalas sumpah laknat tersebut!!!!

    Lagi sekali, mohon maaf atas segalanya. Dan seperti yang BB katakan di atas tadi, BB menulis dan share apa yang BB rasa betul dan benar. Kalau ada yang tidak suka dan tidak menerimanya, you're welcome to not coming back to this blog!!

    "Sharing Is Caring"

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nus wrote:-
      Betul tu.. dia taknak counter sumpah takpe, bila orang taknak debat (memang buang masa pun) dia bising pula.

      Bila taip DSAI CIA di google mcm2 kluar, penulis bukan blogger cikai UMNO, overseas semua. Ini memang seorang yang perlu kita curigai. Berlakon keracunan arsenik lah, sakit tulang belakang lah.. semua AUTA.. hidup sihat je smpai skarang.

      Dahla PKR tu semua anak bini dia ja, tu belum jadi PM. Takutnya aku ramai rakyat bodoh nak pemimpin yg amalkan nepotisme. Tgklah TDM, mana ada anak bini dia kalut nak berpolitik spnjang dia berkuasa, DSN pun sama.

      Bab balas belakang malas nak komen.. takut juga kot2 lebai tu mg tak buat, tp kot ye pun gi la angkat sumpah.

      Padam
    2. Moga ALlah beri balasan yang setimpal buat kamu.. samada maklumat yg kamu tulis ini benar atau salah.. dan apapun tujuan kamu... Allah maha mengadili.. amin..

      Padam
    3. aku ni parti AP=ATAS PAGAR....Tak sokong mana2 parti pun....nk bagi tau kat hang...hang ni memang bodo kayu..atau pun bodo sombong...dah byk bukti yg keluar..ada otak pikirlah sendiri...aku dulu sokong PAS sekarang aku dah tarik hand brek...tggu nk masuk gear gostan ja...

      Padam
    4. kalau betul anwar dalang tentang perkara ni cuba pikir if kalau dalang nya ialah BN sendiri....why..sebab 1,nk bukti kerajaan akn handle pencerobohan ini dgn baik..supaya rakyat lihat mcm mna kerajaan sedia ada ni nk diguling..mempertahan kn negara biar sanggup korbankn nyawa org kita sendiri..knp dekat nk pru13 baru penceroboh masuk ?tk buat 2-3 bln lps..pikir2 la sendiri..sapa yg byk wang? mestila kerajaan tol...haaaa

      Padam
  17. tak habis2 nak buat fitnah...

    BalasPadam
  18. Allah knows everything.. kalau kita RASA kita tau je, lepas tu sebar2kan benda yang kita RASA kita tau tu pun tak elok gak. itu dah fitnah namanya.. lebih baik diam dan tengok. everything will be revealed, cepat atau lambat je. so tak payah nak bising2 gaduh sesama sendiri pasal politik..

    BalasPadam
  19. Mari la kita sama2 muhasabah diri.. yg korang gaduh2 ni apasal, anuwar ka, pak jib ka jadi PM apa mslhnya.. kalau korang suka PR korang undi la.. Korang suka BN korang pangkah lah.. tak usah gaduh2.. korang ingat kalau parti korang tu menang lepas pilihanraya korang goyang kaki..phuuii.. tak usah gaduh2... biarlah pihak yg bertanggung jawab selesaikan masalah.. tau la dorang buat kerja tu..kita tunggu saja..

    BalasPadam
  20. Sikit pun aku tidak percaya pada mu.....jangan memfitnah....BERDOSA BESAR tahu tak?Kalau ko mo undi BN undi jak...jangan lah gaduh2...Bagi saya, saya memang penyokong kuat kerajaan dari dulu lagi......tapi....ada tapinya....kalau pasal undi...UNDI ADALAH RAHSIA......sokong tetap sokong...undi...belum tentu...

    BalasPadam
  21. LAgu sabah nak hilang tu maknanya sabah dah sehati sejiwa nak tukar kerajaan...palui

    BalasPadam
  22. kaya gile la anwar ni ye yop...nampak gaya anwar lagi kaya pada najib ni...dasyat ...

    BalasPadam
  23. maharaja lawak

    BalasPadam
  24. bini najib kata rm20 juta tu sikit jek.

    BalasPadam
  25. lawak btul la citer ni...hahaha..blh hilang akal aku baca ni..xde fakta n bukti skdar ckp je ikut sdp dia...yg komen sebut pasal video yg anwar nyanyi yg xtahan 2..video nyanyi mcm 2 pun ada yg pcaya anwar dalang semua ni..betapa kurang cerdiknya org2 ni...sabor jela..

    BalasPadam
  26. korang sume ni cubalah bawak² mengucap dan beristighfar banyak²... tak perlu saling tuduh-menuduh dan maki² sama sendiri... kita semua orang Islam... malulah kalau orang bukan Islam tengok kita gaduh sama sendiri... sebenarnya kita pun tak tahu siapa sebenarnya yang bersalah... pihak A ke.. atau pihak B ke... atau mungkin saje je.. pihak ketiga hendak kucar-kacirkan kita supaya kita bertelagah sesama sendiri supaya kita jadi lemah dan mereka boleh ambil kesempatan atas kita semua.. kan ke baik semua orang berdoa.. solat hajat ke minta pertolongan Allah s.w.t. dan mohon supaya Allah s.w.t tunjukkan kebenarannya.. bukankah itu janji Allah s.w.t.
    "Dan katakanlah: 'Yang benar telah datang dan yang batil telah lenyap'. Sesungguhnya yang batil itu adalah sesuatu yang pasti lenyap." – (QS.17:81) wallahu'aklam.

    BalasPadam
  27. plawok....plawok...plawok.....

    BalasPadam
  28. UNTUK RUJUKAN... VIDEO DALAM ARTIKEL NI ADA MENGESAHKAN TIAN CHUA, SIVA RASA DAN DARELL LEIKING ADA KE PHILIPINA SEBELUM KEJADIAN

    http://dkmsabah.blogspot.com/2013/03/kebodohan-pembangkang-terserlah-juga.html

    BalasPadam
  29. Tak habis2 nak politikkan isu kedaulatan negara. Rmai yang dah terkorban pun masih nak tuduh agenda politik. Sama saja pembangkang dan kerajaan. Cakap org dia yg lebih. Kalau Anwar salah sila bawa ke muka pengadilan. Takkan cakap dalam blog saja. Mcm cerita kartun. Anwar tu sape..? Takkan polis tak boleh tangkap? Alahai.. Cakap tak ada bukti sape pun boleh.

    BalasPadam
  30. salam semua..kepada peyokong tegar PKR.ni aku nk ckp sket..yang dorng 3 org 2 mmg da ada buki g manila sblm kejadian.ade ke dorg ckp g sane wat pe?
    xde kan...lg 1..yg nak duk bela sgt 3 ekor beruk ni kenapa?ko ni ckp agama mcm bagus.tp sokong PKR.isu kalimah ALLAH pon x selesai lg..beb, kene ingt...KALIMAH ALLAH PON PKR JUAL...NI KAN PULAK MALAYSIA..ALLAH PON DIE X TAKUT BRO...
    sila jawb penyokong PKR

    BalasPadam
  31. Kepada penyokong PKR ,korang memang marah bila Anwar Ibrahim dituduh sebegini rupa tapi memang tak heran kalau DSAI terlibat sebab beliau sendiri pernah mengeluarkan kenyataan bahawa beliau menyokong pertahanan negara Israel dan dihebahkan oleh agensi berita Barat ..Nama beliau juga tercatit dalam Civil Service Lodge 148 sebagai Truly ..senang cerita antara ahli Freemanson..Dan sekarang DAP makin berkuasa setelah menang banyak kerusi pada PRU-13..jangan sampai peristiwa 13 MEI 1969 berulang..pesanan kepada semua bangsa CINA ...JANGAN NAK TUNJUK HEBAT dan kepada ANWAR IBRAHIM, JANGAN NAK PECAH BELAHKAN ORANG MELAYU..

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top