Nuffnang

VIDEO : HILANGNYA DAKWAT KEKAL SELEPAS DIBASUH!!



Tian Chua dilaporkan telah membuat provokasi di pusat mengundi Kem Askar di Parlimen Batu sepertimana yang telah dijangkakan lebih awal. Apabila tuntutan tentang undi pos dan calitan dakwat kekal dalam BERSIH dibuat oleh Pakatan Rakyat, telah dijangkakan yang Pakatan Rakyat akan mula mencari sebab dan musabab untuk mencetuskan provokasi bagi mencetuskan sentimen ARAB SPRING.

Dalam insiden hari ini, Tian Chua dan Nurul Izzah telah mendakwa, dakwat yang dicalit pada jari pengundi tentera yang bernama Azmi TELAH HILANG. Justeru, Tian Chua dan Nurul Izzah telah membawa anggota tentera tersebut ke balai polis untuk membuat laporan.

Sebentar tadi satu team bloggers pro BN telah singgah di Balai Trafik Daerah Muar untuk mengetahui sendiri pandangan anggota PDRM dibalai itu yang terlibat dalam pengundian awal hari ini. Apakah kesan dakwat kekal yang dicalit dijari mereka masih kekal atau sudah hilang bila dibasuh?

Jom kita lihat video ini....

  


Share this article

5 Komen:

  1. 2 ekor manusia tu betul kata dakwat tu tak kekal, lambut laun akhirnya hilang jua bila dibasuh.

    Yg 2 ekor tu lupa yg betul2 kekal ialah fitnah, perlakuan zina dan membunuh janin sekiranya ianya benar2 berlaku, kerana semua ini akan dibicarakan dimahkamah Tuhan nanti.

    BalasPadam
  2. bodoh betul la,kalau mau dakwat kekal,buat tatoo la di dahi..bangang macam babi

    BalasPadam
  3. sudah - sudah le nak menipu, bodoh - bodoh org....mungkin tidak sebodoh yang 2 ekor ni....kami pengundi awal tahu, bagaimana dan mcm mana payah nak menghilangkannya. sampai sekarang pun masih mcm baru di sapu lagi kat hujung jari ni.

    BalasPadam
  4. Adakah air sembahyang kita sah kerana dawat ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semalam tengok di program Agen Halal di TV Al-Hijrah. Ada dinyatakan yang Majlis Fatwa Kebangsaan telah mengharuskan penggunaan dakwat kekal ini kerana ia tidak menghalang umat Islam utk beribadah.

      Padam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top