Nuffnang

KANTOI!!! Cubaan Melampau PR Di PUTRAJAYA. SEBARKAN!!!



Satu laporan polis telah dibuat oleh seorang wanita bernama Hasmaniah binti Saidina Abas, 46, di Putrajaya. Hasmaniah yang merupakan seorang kakitangan awam dan tinggal di Fasa 4, Presint 9, Putrajaya telah mengesahkan cakap-cakap yang sebelum ini cuba dinafikan oleh pecacai Pakatan Rakyat tentang kegiatan jahat mereka untuk menggagalkan proses demokrasi yang aman di negara ini.


Dalam laporannya, Hasmaniah mengadu, pada 29 April, lebih kurang jam 11:30 malam, ketika dia berada di rumahnya, dia telah didatangi oleh empat orang lelaki dan empat orang wanita yang tidak dikenali. Mereka bagaimanapun, tidak memperkenalkan diri siapa atau dari manakah mereka datang.

Pun begitu, salah seorang daripada mereka memberitahu Hasmaniah yang mereka datang untuk menyemak latar belakang penghuni-penghuni di kuarters yang diduduki oleh Hasmaniah.

Hasmaniah berasa agak aneh memandangkan selama 12 tahun dia tinggal di kuarters tersebut, dia tidak pernah dikunjungi oleh mana-mana pihak untuk menyemak status dan latar belakang mana-mana penghuni di kuarters berkenaan.

Biarpun ragu-ragu dengan tujuan kedatangan mereka, Hasmaniah telah menjemput tetamu-tetamu tidak diundang itu masuk ke dalam rumahnya. Setelah berada di dalam rumah, berlaku perbincangan antaranya dengan kumpulan itu.

Dalam perbincangan itu, kumpulan berkenaan cuba memujuknya agar membenarkan jarinya dicalit dengan dakwat dengan alasan untuk memudahkan proses pengundian semasa hari pengundian.

Hasmaniah percaya, kumpulan tersebut terdiri daripada golongan Pakatan Rakyat berdasarkan pada pakaian dan dokumen yang diberikan kepadanya.

Laporan-laporan polis dari beberapa tempat ang lain dan dengan modus operandi yang serupa juga semakin banyak diperolehi.

Tidak hairanlah mengapa beria-ia sangat Nurul Izzah dan Tian Chua serta para pecacai Pakatan Rakyat cuba berbohong dengan menyatakan dakwat kekal yang digunakan oleh SPR boleh dicuci dengan mudah.

Nah! Nampak sangat puak - puak Pakatan Haramjadah tu memang sudah merancang perkara tersebut sejak dari mula lagi. Dan sekarang memang ianya sudah terbukti.

Satu persatu perkara dalam 'senarai mesti buat' mereka telah pun berjaya kita buktikan dan ianya benar - benar berlaku. Apa lagi selepas ini?

Sudah pasti kekecohan ditempat- tempat pembuangan undi. Kalau tak percaya, korang tunggu dan lihat. Perkara tersebut sudah pasti akan menjadi kontroversi.

Jadi, bersiap sedia la masing - masing untuk menghadapi provokasi dari Pakatan Pembangkang ni. Diorang akan buat apa saja demi untuk mewujudkan kekecohan. Kemudian senang la diorang nak tuduh orang lain yang buat!!!

Share this article

4 Komen:

  1. Ada seseorang individu dibenarkan menamakan dirinya dengan nama...Saidina Abas. pelik juga ek!

    BalasPadam
  2. Itu lah ikut kan sangat demand mereka nih......mereka memang ada agenda.....tetapi tak dapat dikesan oleh pihak berkuasa......terus terima je untuk dilaksanakan.....semuanya ada muslihat......tengok je pengundi luar negara.....berapa ekor yg mendaftar bertentangan dengan cakap2 yg mengatakan beratus ribu mahu mengundi

    BalasPadam
  3. nipu org umno..org cedik belako doh hanya mu jah bodo ketok.puak2 mu sbnarnya kayu api ingat getek saat kematian.mu ingat org umno tukat langit ko.............


    BalasPadam
    Balasan
    1. hmmm....khas utk org yg 'tanpa nama' komen pd 3 mei... sebenarnya mung la yg bodo.... mmg kaki pengikut pr ni....semua kenyataan x nk terima..... asik salahkan umno jer..... kl mu cedik sgt.... blah lah mung dr malaysia ni... g duk kat kpulauan sulu.... nah ....amik sutir lagi....'bodoh'....sekian harap maklum....

      Padam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top