Nuffnang

AKHIRNYA!!! Pensyarah 'nodai' Izzah akan diambil tindakan - Wan Azizah



Mula-mula keluarnya isu ini, kami kurang pasti dengan sumbernya. Maklumlah, kalau bab video-video kurang sopan ini, pecacai pembangkang akan katakan ianya kerja UMNO walaupun pelakonnya bukan dari golongan UMNO.

Tapi apabila klip video tersebut dimuat naik ke dalam sebuah blog, gambarnya pula agak kabur. Faktor-faktor sebegini akan menjadi bahan untuk pecacai mengatakan ianya satu pembohongan dan lakonan.

Namun pada hari ini, (mengikut tarikh posting), di blog Presiden Parti Keadilan, Wan Azizah telah menegaskan bahawa satu tindakan undang-undang akan diambil ke ats pensyarah yang melakukan perkara keji tersebut ke atas anaknya!

Anda boleh rujuk SINI atau lihat print screen di bawah.



Wan Azizah menyalahkan pensyarah tersebut yang telah mengambil kesempatan ke atas anaknya yang masih mentah pada ketika itu. Mentah? Dah masuk universiti kalau tak boleh nak berfikir secara matang dan mentah, kami kurang pasti pula akan hal tersebut.

Entahlah, terlalu banyak perkara-perkara yang terlarang sedang tersebar sekarang. Kalau di laman sosial FB, macam-macam fitnah ke atas BN dimuat naik dengan penuh teratur dan mengikut jadual. Grafik yang direka, di dakwa hasil kerja BN kemudian terus disebar dalam FB...

Moga Tuhan memberi petunjuk kepada mereka-mereka yang berbuat demikian!



Share this article

1 Komen:

  1. dia punya pages dah hilang la ... walaupun links dia ada ... apa cerita ni ...

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top