Nuffnang

VIDEO : GEMPAR!! DOA DARI GEREJA ISRAEL UNTUK "KERAJAAN BARU" MALAYSIA!!!

Saksikan video ini;



Memang sukar untuk dipercayai, tetapi ia benar berlaku dan sudah pun terdedah dan tersebar di Youtube sebuah video yang dikirim kepada pihak pembangkang oleh Gereja Jurusalem di Israel bagi memberi semangat kepada parti itu dalam menghadapi Pilihanraya ke-13.


Antara kata-kata ‘doa’ pihak gereja ialah ‘Malaysia diberkati oleh Tuhan (the Lord), Tuhan berkati Malaysia dan kerajaan barunya’.

Dan ‘kami akan membawa Malaysia bersama’ ‘tiada lagi kegelapan buat Malaysia’ dan lain-lain lagi.

Selain itu, perutusan dari pihak gereja Israel juga turut menekankan, ‘bakal kerajaan baru Malaysia’ seolah-olah kemenangan pembangkang adalah sesuatu yang pasti.

Mengikut mereka, ‘kerajaan baru’ inilah yang merupakan jalan yang benar yang akan membawa Malaysia di bawah keberkatan ‘Tuhan’.

Apabila video in meletup di laman-laman facebook sejak pagi tadi, penulis menunggu reaksi puak-puak PAS mengenainya.

Seperti yang dijangka, mereka memilih untuk ‘tidak percaya’ daripada menyiasat dan memikirkannya.

Mereka lebih rela berada di dalam kegelapan daripada mengakui kesilapan.

Alasan biasa mereka ialah video telah diedit atau pihak gereja sengaja diupah oleh UMNO.

Soalnya, jika UMNO ingin mengupah Israel, UMNO perlu terlebih dahulu memberitahu Israel bahawa Israel adalah jahat dan UMNO tidak boleh dilihat bersekongkol dengan orang jahat oleh itu Israel perlu dilihat menyokong pembangkang.

Tentulah ini tidak masuk akal.

Sebenarnya, bagi yang mengikut perkembangan politik sejak dahulu, sokongan Israel terhadap pembangkang, terutamanya Anwar bukan sesuatu yang aneh.

Suatu ketika Jerusalem Post pernah menyatakan sokongan secara terbuka terhadap Anwar.

Anwar juga pernah menyatakan sokongan terbuka terhadap Israel.

Justeru, kenapakah masih ada pihak terutama di dalam PAS untuk menafikannya ?

Anwar juga yang telah menandatangani Annapolis Summit 2007 yang mengiktiraf negara Israel.

BERSIH dan SUARAM, iaitu dua NGO yang begitu giat membantu Anwar dan pembangkang juga telah mengakui menerima dana asing iaitu dari rangkaian George Soros yang turut menaja matlamat Zionis, yakni, Israel untuk menguasai dunia melalui misi pertukaran rejim.

Namun, apa yang wajar diberi perhatian serius ialah video tersebut lebih merupakan perutusan tahniah daripada perutusan doa semata-mata.

Kenapa ?

Apakah sudah sah yang pembangkang akan menang ?

BACA LAGI DI SINI
Share this article

10 Komen:

  1. KALAU TENGOK SECARA KASAR DOA DIA SAMA DENGAN DOA ADIK NIK AJIS. MUNGKIN BERPAKAT KOT BERDOA NAK JAHANAMKAN BN TERUTAMANYA PARTI YANG MEMPERJUANGKAN ISLAM IAITU UMNO. AGAK-AGAKNYA ORANG PAS NI TAK NAMPAKKAH NIAT SEBENAR PKR DAN DAP SELAMA NI. TAPI KALAU DI PIKIR BALIK TIGA-TIGA PUN SAMA SAJE NAK JAHANAMKAN ORANG MELAYU DAN ISLAM.

    BalasPadam
  2. Tiada sekalipun "Allah" digunakan.Semuanya lord,lord.Jelas terbukti niat jahat Lim Guan Eng.Apa kata Hannah Teoh?

    BalasPadam
  3. memang tiada,sebab Allah dgunakn oleh orang christian arab.dan lord itu bukan bermaksud tuhan.kalau dah sendiri xpaham bahasa inggeris,xpyh nak melantun..lagi satu,cakap umno parti yg mperjuangkn islam,dkala mana ksmua pemimpin2 umno adalah tokey arak,pencuri perompak,perogol..adakah itu dkatakan,mperjuangkn islam?aher pesan dari saya,kalau bodoh,dok diam2 tak usah melenting dan bawa org lain turut bodoh sekali.

    BalasPadam
    Balasan
    1. lu lagilah bodoh. cite yg betul lagi nak di nafikan . entah kau ne terlebih makan taik kot. yelah org fuckatan kan memang sengal dan bingai kan so x heranlah puak kau aje yg betul ye tak?

      Padam
  4. Ulasan ini telah dialih keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  5. freemeson vs freedom ^.^

    BalasPadam
  6. Tak kisalahla lord ke god ke..yang penting kat sini bukan atas nama allah..malah israel yang kejam dan allah melaknat kafir israel...tak faham bahasa inggeris tak apa...tapi jangan tak amik tau pasal isi al quran....tak sangka ada comment yang masih back up parti mcm ni..saya cuba untuk internal problem...tapi bila outsider dah bertindak mcm ni..rase geram plak ngan perkara mcm ni...ya allah, ampukan dosa kami..guide all our steps...amin...

    BalasPadam
  7. "Kerajaan Baru"...bleh jadi Barisan Nasional atau pembangkang...very subjektif..

    BalasPadam
  8. video yg penuh keraguan dan perlu disiasat dgn teliti... perkara pertama nak tau betul ke ke dari israel ni ke gereja kat malaysia jer.. :)

    BalasPadam
  9. 'Gereja' Israel? Setahu saya orang2 Israel menganut agama Judaism. Mereka sembahyang di synagogue. Kenapa pula 'Gereja'??

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top