Nuffnang

EKSKLUSIF : KISAH BENAR DI SEBALIK "SKANDAL" NURUL IZZAH!!

Wallahi..Wabillahi..Watallahi 
Dengan nama Allah bersumpah bahawa profesor H telah datang berjumpa dengan Sangkakala sebanyak 5 kali dan pada akhir sekali pertemuan kami pada hari himpunan jutaan belia di putrajaya pada tahun 2012





Semasa pilihanraya pada tahun 2004, Wan Jijah telah bertanding di kawasan Parlimen Permatang Pauh dan pada masa yang sama Nurul sedang menduduki peperiksaan akhir di Universiti. 

Oleh kerana terlalu sibuk membantu ibu beliau untuk berkempen di Permatang Pauh, Nurul telah gagal dalam 4 mata pelajaran semasa peperiksaan tersebut.

Untuk lulus dalam 4 mata pelajaran ini, Nurul telah bertemu dengan profesor tersebut dan berunding cara bagaimana untuk beliau memperolehi keputusan cemerlang.

Setelah melakukan rundingan dengan mengatakan bahawa bapa beliau ketika itu sedang mengalami masalah di penjara dan dikatakan di cucuk dengan racun arsenik dan sebagainya maka profesor tersebut telah mengambil kesempatan dengan apa yang dihajati oleh Nurul iaitu kelulusan bagi 4 mata pelajaran tersebut.

Profesor yang Sangkakala kenali ini biarlah Sangkakala sebut dengan panggilan H sahaja bertanya kepada Nurul apa habuan yang beliau akan perolehi sekiranya beliau memberikan kelulusan kepada Nurul dan Nurul memberikan kata kepada profesor H bahawa beliau sanggup berbuat apa sahaja demi untuk mendapatkan kelulusan tersebut.

Seperti orang mengantuk disorongkan bantal, profesor H mula memainkan peranan beliau sebagai seorang lelaki dengan menggoda Nurul untuk mendapatkan respon sama ada beliau berjaya atau tidak menggoda anak perempuan pertama Bekas Timbalan Perdana Menteri ini.

Satu perkara yang tidak disangka sangka telah berlaku apabila Nurul memberikan tindakbalas yang agak memberangsangkan dimana apa bila profesor H mengajak beliau untuk melakukan aksi ringan ringan di belakang pintu pejabat profesor H dengan tujuan supaya tidak dilihat oleh orang luar bilik pejabat kerana ada cermin pandang terus di hadapan meja profesor H dipersetujui oleh Nurul .

Dan disitu bermulalah ringan ringan iaitu ciuman dari mulut ke mulut oleh mereka berdua dan profesor H telah bertindak meminta Nurul mengulum kemaluan beliau dan ini juga dipersetujui oleh Nurul.

Dan disitu juga bermulanya episod kuluman kemaluan profesor H oleh Nurul.

Setelah profesor H mencapai kepuasan maka kedua dua mereka telah kembali duduk di kerusi dimeja profesor H dan mereka bercerita tentang kehebatan masing masing dimana profesor H mengatakan bahawa Nurul Izzah pandai melakukan aksi dan beliau benar benar mencapai kepuasan.

Diakhir pertemuan pertama ini, Profesor H telah memberikan wang kepada Nurul untuk dibuat belanja dan beliau berjanji akan memberikan kelulusan kepada Nurul .

Kisah keterlanjuran ini sebenarnya tidak habis disitu sahaja, ianya berlarutan sebanyak 3 kali lagi di lokasi yang sama tapi pada masa dan hari yang berlainan.

Dan pada 3 kali yang berikutnya, bukan sahaja aksi ringan ringan telah dilakukan tetapi aksi yang lebih panas juga telah terjadi dan ianya melibatkan hubungan badan diantara Nurul dengan profesor H.

Menurut kata profesor H, Nurul mempunyai nafsu yang agak kuat dimana beliau pernah meminta supaya profesor H memakan makanan kesihatan demi untuk memantapkan kekuatan kelelakian beliau.

Profesor H juga mengatakan kepada Sangkakala bahawa ini ada kemungkinan dengan Gen dalam diri Nurul yang membuatkan beliau agak kuat dalam melakukan hubungan badan dan mempunyai nafsu yang boleh dikatakan kuat juga.

Itu semua telah diceritakan sendiri oleh profesor berkenaan dimana Sangkakala sendiri pada asalnya tidak mempercayai ianya adalah benar tetapi apabila ditunjukkan video tersebut maka Sangkakala mula berasa yakin dengan apa yang diperkatakan oleh profesor H.

Selama ini Sangkakala tidak mengeluarkan video tersebut kerana tidak sanggup untuk mengaibkan mana mana pihak tetapi atas dasar untuk memberitahu kebenaran tentang perilaku Anwar serta keluarga beliau maka Sangkakala mengambil keputusan untuk mengeluarkan kronologi kejadian ini bermula dimana Sangkakala lihat keluarga yang mempunyai moral sebegini tidak sepatutnya dijadikan pemimpin bagi sebuah negara yang aman dan sentosa serta makmur seperti Malaysia.

Share this article

2 Komen:

  1. aku pun leh buat karangan gini utk sangkala...cuma..malasle...malas nk kenakan org bodoh ngn cara bodoh...

    BalasPadam
  2. untuk mereka yang gagal menjadei suami cemerlang dei ranjang : setiap penyakit ada ubat. cuba alternatif : http://sedapabangadek.blogspot.my/2018/03/pulihkan-kelelakian-di-tanjung-balai.html

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top