Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

BIADAP!!! Rafizi Hina Najib, Rosmah Dan Rakyat Sarawak!!! (GAMBAR)

"Macam-macam, sekarang badak sumbu pun boleh masuk Sarawak naik kapal terbang tapi saya tak boleh. Ini maskot KEADILAN, badak ini berbeza dengan badak sedia ada yang sudah popular kerana ‪#‎ADIL‬ ada sumbu. Bagi mereka yang nak beli, tunggu maklumat selanjutnya".

Biadap betul Rafizi ni. Bahasa sindiran sinis itu pastinya ditujukan kepada kerajaan negeri Sarawak khasnya dan rakyat Sarawak amnya. Memang patutlah kena "ban" masuk Sarawak. Tiada adap dan rasa hormat langsung!

Terdahulu, Rafizi juga telah mengeluarkan posting menghina Perdana Menteri dan isteri :
“Saya agak kami nak ajak rakyat Malaysia langgar dan tanduk Najib Razak (Perdana Menteri) dan DS Rosmah (isteri Perdana Menteri) dalam PRU akan datang”
Itu satu lagi provokasi melampau oleh pakar propaganda Parti Keadilan Rakyat (PKR), Rafizi Ramli sewaktu mengulas tentang maskot badak sumbu PKR dalam Pilihan Raya Negeri (PRN) Sarawak.
“Badak sumbu tidak mudah mengalah; ia gagah dan berani,” katanya dalam akaun Facebook beliau semalam.
Rafizi yang juga Setiausaha Agung PKR bagaimanapun mengambil pendekatan pengecut apabila menggunakan ayat “saya agak” sebelum menyebut tentang langgar dan tanduk Perdana Menteri itu dipercayai untuk mengelak disaman.


Beliau dalam pada itu berkata, keseluruhan idea dan penciptaan maskot itu hasil kerja pemimpin PKR, Sim Tze Tzin dan Darell Leiking. – SUMBER

Beginikah perlakuan pemimpin yang anda mahukan? Bila kehendak mereka tidak dipenuhi atau terhalang, maka makian, hinaan dan ugutan pula mereka gunakan. Itu belum dikira dari segi kesepakatan mereka dalam Pakatan Harapan. Sesama sendiri pun bergaduh dan bertanding menentang sesama mereka di PRN Sarawak kali ini.

Harap-harap Rafizi tidak memadamkan posting-posting beliau ini selepas ini. Dan satu lagi, mungkin Rafizi terlupa kot bahawa Rakyat Sarawak juga ada di merata-rata tanah air kita termasuk di semenanjung. 
Share this article

8 Komen:

  1. Biarlah mulut longkang tu ...dia ingat segala perkataannya tu tak dicatit malaikat ....akan tiba juga satu ketika nanti InsyaAllah...mulut puaka dia tu disentap....kita tunggu je sambil ambil ikhtibar...agar jaga lisan kita....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Orang ko sokong lagi teruk laa.Macam2 diorang wat susahkan rakyat dan rosakkan nama baik Malayisa

      Padam
    2. sape yang kamu sokong pun. selagi bukan pemimpin kamu. walau kaki liwat pun. ini orang baru bolih.

      Padam
  2. Teruskan rafizi .. Kami rakyat sarawak menyokong anda... Syabas

    BalasPadam
  3. Teruskan rafizi .. Kami rakyat sarawak menyokong anda... Syabas

    BalasPadam
  4. ini kali lah sangat....ya ke awak tu orang Sarawak...orang Sarawak tak bodoh macam orang yang mengundi Dap PAs dan PKr di Selangor dan Penang ...

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top