Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

DUIT TABUNG LESAP : PAS Kelana Jaya Buat Laporan Polis!!!


SUBANG JAYA – Pas Kelana Jaya membuat satu laporan polis terhadap bekas anggotanya berikutan kehilangan sejumlah wang daripada tabung simpanan parti itu.
Yang Dipertua Pas Kelana Jaya, Mohd Ghazali Daud berkata, mereka menyedari kehilangan wang berjumlah RM80,000 tersebut pada bulan Ogos lalu selepas penstrukturan semula Pas kawasan.

Menurutnya kehilangan berlaku apabila terdapat pengeluaran wang tanpa kebenaran dilakukan.

“Duit itu adalah wang tabung simpanan parti dan ia tidak boleh bertindak secara sesuka hati,” katanya kepada Sinar Harian selepas membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Subang Jaya, hari ini.

Mohd Ghazali yang enggan mendedahkan identiti individu terbabit turut memaklumkan bahawa pimpinan Pas juga sebelum ini telah memanjangkan tuntutan sebanyak empat kali secara peribadi.

“Tetapi tiada sebarang respon dan maklum balas diterima daripada individu terbabit berhubung isu kehilangan wang tersebut.

“Saya tidak pasti sama ada wujud unsur pecah amanah atau tidak namun kita serahkan kepada polis untuk menjalankan siasatan lanjut berhubung perkara ini,” katanya.

Ghazali berkata, Pas Kelana Jaya hanya mahukan agar wang berkenaan dapat dikembalikan semula bagi memudahkan segala perancangan parti selepas ini. 

– Sinar

Hmm... Duit Tabung yg popular tu tak report juga ke?
Share this article

2 Komen:

  1. Kesian PAS ni tulah sombong berlagak fitnah kutuk doa macam pada UMNO sekarang Allah bayar cash kat kau orang ..nama je pak lebai tapi kaki songlap kaki fitnah kaki spin dan paling penting kaki memurtadkan orang Umno....sekarang jawablah ingatlah PA s tu cuma sebuah parti yang memprgunkan agam untuk mendapat kuasa tapi Umno mempergunakan kuasa untuk mempertahankan Agama..,so mana yang paling mulia di sisi Allah? Jawab lah pAs ,hudud apa cerita...ha..nanti tengoklah pilihnaraya Sarawak ni isu hudud hidup balik...betullah cakap Husam P as parti yang tidak boleh dipercayai

    BalasPadam
  2. dah habis pakai la duit tu ngok mana ada lg.. takkan nak simpan lama2 duit haram tu..

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top