Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

KEMARUK S*KSSS : Alvin Tan Cabar Anak Melayu Dan Islam!!!



Bila la si vavi ni nak mampus? Hidup pun menyusahkan orang. Siapa yang boleh tahan kalau agama dan bangsa dihina tanpa had. Sial!!! Tengok kenyataan si keparat ni :

“Aku meluat setiap kali orang Islam kata Islam itu sempurna, Islam itu indah.. bacalah Qur’an, lihat berapa rangkap yang suruh pengikut Islam bunuh kafir, bunuh murtad, bunuh Yahudi. Agama yang sempurna tidak akan mengajar pembunuhan tak kira apa jua keadaan,”katanya.

Selain itu, Alvin Tan turut menimbulkan kontroversi apabila dengan sengaja mengugut untuk memperkosa anak Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi menerusi status ‘Facebook’nya.

Alvin yang bersetuju dengan status yang dimuat naik NurulHidayah Ahmad Zahid yang menyifatkan peserta terlibat Bersih 4.0 sebagai kerja bodoh terus sahaja memuat naik status ugutan perkosaan tersebut.

Malah, Alvin juga turut menyifatkan Nurulhidayah seorang perempuan yang cukup hangat sekali gus menawarkan kepada sesiapa yang mahu meneyrtainya untuk melakukan perbuatan yang tidak bermoral itu.

Terbaru blogger seks itu memuat naik status bersifat hasutan yang menghina Islam dan Nabi Muhammad sambil menyifatkan sangat meluat kepada orang beragama Islam.

Malah, dia juga cuba membuat perbandingan antara agama Islam dan agama Buddha.

Sementara itu Nurulhidayah sebelum ini yang memuat naik status menggunakan bahasa kasar untuk meluahkan pandangannya.

“Nak sangat pertahankan negara konon? Pergi masuk Askar la. Jaga sempadan. Pegi Ops Pasir.. segala mak bapak Ops korang bole rasa,” katanya di Facebook.

Dalam status dikongsinya itu juga, Nurulhidayah turut mendakwa dahulunya dia pernah melakukan tindakan sama.

“Time tu aku suruh Tun Mahathir turun. Aku percaya ramai yang mcm tu dulu. Tapi zaman sekarang dah tak releven babe kat atas jalan ni! Negara luar tu dok perhati jer nak Malaysia ni huru hara,” jelasnya lagi.

SUMBER
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top