Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

LAYANAN ISTIMEWA? Pegawai Pengiring Rosmah Dedah Kisah Sebenar!!!


Heboh dikongsi di media sosial video dan gambar yang kononnya Rosmah diberikan layanan terlampau istimewa ketika menghadiri majlis berbuka anjuran Karangkraf di Shah Alam, semalam.

Seperti biasa, rakyat kita yang suka memetik kisah dan cerita sensasi tanpa mengetahui senario sebenar tanpa dipaksa-paksa berlumba-lumba untuk berkongsi dan menyebarkan l"ayanan istimewa" tersebut di media sosial.

Ikuti perkongsian sebenar dari individu yang bertugas untuk menjaga DS Rosmah pada majlis tersebut.



Cukup-cukuplah menabur fitnah dan mencaci orang terutama di bulan ramadhan yang mulia ini.

Memetik tulisan blogger Parpukari di bawah :

Wah tak sangka ini pun boleh jadi isu negara beb. Rosmah sedang dipakaikan kasut pun boleh jadi isu, korang tau tak pada umur 64 tahun Rosmah dengan ada masalah lutut dan badannya yang agak besar tu membuatkan dia susah nak pakai kasut, apa salahnya dia dipakaikan kasut beb?


Ini pun nak jadi isu ke? Cuba bayangkan mak kita ke, nenek kita ke atau makcik kita yanga da masalah lutut dan kita pakaikan kasut kepada dia dan benda tu pun menjadi isu besar? Patut ke? Ataua benda ni jadi isu sebab dia merupakan isteri kepada Perdana Menteri?

Apa nak jadi dengan rakyat Malaysia sekarang ni? Dimana adab kita? Kalau tak hormatkan dia sebagai isteri Perdana Menteri pun hormatkanlah dia sebagai seorang wanita yang berusia dan mempunyai masalah kesihatan. Kenapa perlu hina dia macam ni? Untuk apa? Aku cukup sedih la dengan perangai orang kita sekarang ni.

Kena ingat tau, kita pun ada emak, nenek dan orang yang ada masalah lutut dan berbadan besar serta susah nak tunduk untuk pakai kasut. Jangan la kita menghina dan membuat andaian yang tidak baik. Esok-esok kena kat kita baru padan muka. Bulan Ramadhan ni, bertaubatlah.

- SUMBER
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top