Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

BOGELLL Lagi!!! Pelancong Buat Hal Pula Di Cameron Highland!!

 

Lepas kes pelancong berbogel dekat atas puncak Gunung Kinabalu, sekarang timbul pulak satu lagi kes berbogel di puncak Gunung Irau pulak. Haishhhh apa yang best sangat boleh berbogel dekat atas puncak gunung ni ek?

Gomez tak faham betul dengan perangai dorang ni.. Dah jadi trend agaknya yer. Kalau dulu orang asing yang berbogel tapi kali ni nampak macam warga tempatan je.. Hurmm ntah la tak pasti sama ada lelaki ni pelancong dari mana.


Beberapa keping gambar bogel lelaki tu berlegar-legar di laman sosial, tak pasti bila kejadian ini berlaku tapi memang sah la berlaku di Cameron Highland. Macam-macam pose yang lelaki ni buat.. Ada satu tue dia tutup kemaluannya dengan menggunakan signboard tertulis Gunung Irau.


Memang biadap betul la dorang ni.. Jenis tak reti hormat kesucian tempat orang lain ni susah jugak noh. Jenis nak ikut budaya dorang je. 

Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top